با تیمی بازی می کنیم که به دنبال ارزش های فوتبال است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:امیدوارم در بازی فردا با توجه به زمین خوب نقش جهان بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان امروز پیش از دیدار تیمش مقابل پارس جنوبی جم در نشست خبری مجازی، اظهار کرد: خوشحالم فردا با تیمی بازی می‌کنیم که به دنبال ارزش‌ها و زیبایی‌های فوتبال است. هومن افاضلی از این دسته مربیان است و، چون در تمام کلاس‌ها همراه ایشان شرکت کرده‌ام با تفکر او آشنایی دارم.

او ادامه داد: سبک فوتبال دفاعی با گرفتن قشنگی فوتبال خیلی فرق دارد. افاضلی دنبال فوتبال بازی کردن است. امیدوارم فردا شاهد یک دیدار خوب باشیم. تیم ما طی دو هفته گذشته زیبایی فوتبال را نشان داده است. جای تعجب است که چرا چمن ورزشگاه دستگردی تا این میزان بلند است و از طرفی نیز زمین ورزشگاه خشک بود.

قلعه نویی تصریح کرد: با همه مشکلاتی که گفتم بازیکنانم توانستند حدود ۶۰۰ پاس رد و بدل کنند و آمار بسیار خوبی را ایجاد کردیم که فکر می‌کنم در تاریخ لیگ بی سابقه بود. امیدوارم در بازی فردا با توجه به زمین خوب نقش جهان بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

او در رابطه با برگزار نشدن دیدار هفته گذشته پارس جنوبی و شرایط این تیم گفت: اگر پارس جنوبی بازیکن مصدومی داشته باشد و از آمادگی لازم برخوردار نباشد شاید به این دیدار برسد، ولی از طرفی دور از شرایط مسابقه بودن می‌تواند به ضرر پارس جنوبی تمام شود.

قلعه نویی با تشکر از تمام مدافعین سلامت جامعه اظهار کرد: از مردم عزیز ایران خواهش می‌کنم مواظب خود و خانواده‌هایشان باشند و باید بدانیم که اصلاً شرایط خوبی نداریم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار