فرمانده مرزبانی ناجا مطرح کرد؛

شناسایی دست‌های پنهان و ریشه‌ای در قاچاق کالا

سردار گودرزی گفت: شناسایی دست‌های پنهان و ریشه‌ای در بحث قاچاق کالا ‌محور اصلی فعالیت مرزبانان است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا گفت: محور اصلی فعالیت مرزبانان نیروی انتظامی در مرزها، شناسایی دست‌های پنهان و ریشه‌ای در بحث قاچاق کالا، سوخت، سلاح، مهمات و مقابله جدی با پدیده شوم قاچاق است.

او بیان داشت: در بازدید از مرز‌های خوزستان، روحیه انقلابی، جهادی و دفاع مقدس در مرزبانان به خوبی دیده می‌شد و این تلاش مرزبانان، موجب افزایش اقتدار نیروی انتظامی شده است و جمهوری اسلامی با تهدیدات پیچیده که دست مایه دشمنان و مخالفان نظام است روبرو شد که همانند دوران جنگ تحمیلی، رد‌پای استکبار و بیگانگان آشکار است.

سردار گودرزی تصریح کرد: در حوزه دفاعی و امنیتی یگان‌های مرزی از هماهنگی مطلوبی برخوردار‌ هستند که انتظار می رود با تعامل و همکاری سایر دستگاه‌ها از ظرفیت‌های آنان در برقراری امنیت بهتر در مرز‌ها استفاده کرد و مرزبانان خوزستان با بهره‌گیری از نیرو‌های مجرب و جوان موفق شدند امنیت مطلوبی را در مرز‌ها برقرار کنند که این نشان از اتحاد و همدلی نیرو‌های مسلح در استان دارد.

فرمانده مرزبانی ناجا افزود: شبکه‌های اجتماعی و فعالیت دشمنان در فضای مجازی مشاهده می‌شود و امروز مهمتر از فضای حقیقی، فضای مجازی در کشور است که باید در شبکه‌های اجتماعی هم پیشگام باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.