شناسایی ۲۰ شرکت متخلف در زمینه تامین انواع نهاده‌های دامی

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت گیلان از تشکیل پرونده تخلف گرانفروشی برای ۲۰ شرکت تامین نهاده‌های دامی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  محمد درویش کردار ، معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از تشکیل پرونده تخلف گرانفروشی برای ۲۰ شرکت در زمینه تامین انواع نهاده‌های دامی در استان خبر داد و گفت: در اجرای گشت‌های مشترک بازرسی با کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی، قیمت عرضه و فروش انواع نهاده‌ها و خوراک دام از سوی این  شرکت‌های واردکننده مغایرت داشته و به دلیل گرانفروشی و اخلال در نظم بازار برای صاحبان این شرکت ها پرونده تخلف تشکیل شد.

او افزود: در طرح پایش نهاده‌های دامی، نظارت بر عملکرد واحد‌های توزیع کننده نهاده در دستور کار قرار دارد و این طرح به صورت مستمر برای مهار گرانفروشی و جلوگیری از اخلال در بازار و نهایتا کاهش قیمت مرغ و گوشت در سراسر استان در حال اجرا است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان،  با اشاره به اینکه با متخلفان عرضه عمده نهاده‌های دامی مماشات نخواهد شد و با دستگاه قضایی نیز هماهنگی لازم انجام شده است ، افزود:ارزش ریالی تخلفات ارزیابی شده برای ۲۰ پرونده این شرکت بیش از ۷ میلیارد و ۲۰۶ میلیون ریال بود که به اداره کل تعزیرات با مستندات لازم برای اعمال قانون ارسال شده است.

درویش کردار، خواستار همکاری بیش از پیش مرغداران و تشکل‌های مربوطه برای پیگیری و برخورد با تخلفات موجود از طریق ارایه مستندات و اطلاعات صحیح شد.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.