همه باید برای مهار ویروس کرونا پای کار باشند

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: همه باید برای مهار ویروس کرونا و تقویت مجموعه بهداشت و درمان در این شهرستان پای کار باشند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: باید مجموعه بهداشت و درمان تقویت شود و نیازسنجی این مجموعه در شهرستان روزانه صورت گیرد و لازم است برای مهار کرونا ویروس همه پای کار باشند.

او با بیان اینکه همه مردم و مسئولان قدردان زحمات مدافعان جبهه سلامت هستند افزود: دستگاه سی‌تی‌اسکن جدید در مناسب‌ترین قسمت مرکز بیمارستان امام علی (ع) نصب شود و پیگیری دستگاه اکسیژن سازی برای تأمین میزان و فشار اکسیژن و نیز تهیه دستگاه اکسیژن ساز با توجه به راه‌اندازی بخش داخلی به عنوان موارد مهم در کمترین زمان ممکن در دستور کار قرار گیرد.

حسنوند با اشاره به اینکه برای راه اندازی بیمارستان الوار ۲ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است افزود: این بیمارستان برای حل بخشی از مشکلات الوار گرمسیری باید  تا پایان شهریورماه امسال راه‌اندازی شود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تهیه و توزیع ماسک رایگان از فردا انجام می‌شود و ۱۰۰ هزار بروشور هدفمند در حوزه فرهنگ مقابله با کرونا ویروس انجام و در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد همچنین آموزش به جامعه و پیشگیری یکی از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش صدمات این بیماری است و اگر تشخیص به محدودسازی معابر، تعطیلی برخی اماکن به ویژه اماکن ورزشی سرپوشیده است در کوتاه‌ترین زمان انجام شود.

این مقام مسئول ادامه داد: در رابطه با بیماری‌های زمینه‌ای باید بیشتر کار شود و فضایی را به وجود آورد که ویروس کرونا دیگر نتواند به جامعه صدمه وارد کند و راه‌های قطع زنجیره شیوع آن در ستاد کرونا برسی و اجرایی شود همچنین از فناوری‌های نوین و شبکه‌های اجتماعی برای نظارت بر مبتلایان کرونا می‌توان استفاده کرد.

او در پایان گفت: در حوزه تصمیم‌های مجموعه شبکه بهداشت و درمان همه دستگاه‌ها، نهادها، ارگان‌ها باید به عنوان اولویت اصلی در حفظ جان مردم همکاری و تصمیم‌های ستاد کرونا را اجرایی کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۲۱ تير ۱۳۹۹
جای بسی تاسف