متخلفان شکار و صید سه شهر مازندران زیر ذره بین ماموران محیط زیست

ماموران یگان حفاظت محیط زیست حین گشت و کنترل در شهر‌های آمل، نور و بهشهر ۵ متخلف شکار و صید را به همراه دو قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، کامیار ولی پور روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل حین گشت و کنترل درمنطقه حفاظت شده سیاه بیشه هراز یک شکارچی غیرمجاز را به همراه یک قبضه سلاح، یک طاقه قرقاول و سه قطعه توکا دستگیر کردند.

او افزود: در ادامه ماموریت یک مرکز غیر مجاز دپوی زباله در بخش لاریجان آمل را بدلیل عدم رعایت موازین و ملاحظات زیست محیطی تعطیل کردند.

ولی پور گفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست آمل حین گشت و کنترل در حوزه هراز یک صیاد غیرمجاز را به همراه یک رشته تور ماهیگیری دستگیر کردند.


بیشتر بخوانید


روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران افزود: در نور ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهر حین گشت و کنترل در منطقه سلیاکتی یک شکارچی غیرمجاز را به همراه یک قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ دستگیر کردند.

او گفت: در عملیات مشترک ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان و ماموران یگان حفاظت محیط زیست میانکاله ازیک صیاد غیرمجاز ۹۵ قطعه ماهی کفال و سایر ادوات صید کشف و ضبط کردند.

ولی پور افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست میانکاله حین گشت و کنترل در منطقه میانقلعه یک صیاد غیرمجاز را به همراه ۵۰ قطعه ماهی کپوردستگیر و یک رشته دام ماهیگیری در دهانه کانال خزینی از سوی ماموران یگان حفاظت محیط بانی آشوراده جمع آوری شد.

روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: همه متخلفان باتشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار