حزب ندای ایرانیان:

رفتار‌های هیجانی و شعاری در شان مجلس نیست

حزب ندای ایرانیان تاکید کرد که رفتار‌های هیجانی و شعاری در شان مجلس نیست و دستاوردی برای بهبود معیشت زندگی مردم نخواهد داشت.

رفتار‌های هیجانی و شعاری در شان مجلس نیستبه گزارش   حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  جلسه شورای سیاست‌گذاری حزب ندای ایرانیان به ریاست صادق خرزای دبیرکل حزب و با حضور رئیس شورای مرکزی و اعضای شورای سیاست‌گذاری به‌ شکل مجازی برگزار شد.

مرور اخبار مهم هفته گذشته و بحث و بررسی پیرامون «طرح سال از رئیس‌جمهور توسط مجلس شورای اسلامی» و «آتش‌سوزی و انفجار در کلینیک سینا» از جمله موارد بررسی‌شده در جلسه شورای سیاست‌گذاری بود.

در ابتدای این جلسه «طرح سوال از رئیس‌جمهور توسط مجلس شورای اسلامی» مورد بررسی قرار گرفت. اعضای شورای سیاست‌گذاری تأکید داشتند این طرح حق قانونی مجلس است، ولی باید بررسی شود نتیجه و دستاوردی برای رفع تنگنا‌های اقتصادی مردم خواهد داشت یا خیر؟ اولویت مجلس و دولت باید حل مشکلات معیشتی مردم باشد.

در این جلسه عنوان شد که کشمکش و منازعه میان قوای مقننه و مجریه جامعه را متضرر می‌کند. شایسته است مجلس نگاه حل مساله‌ای به بحران‌های اساسی کشور داشته باشد. رفتار‌های هیجانی و شعاری در شان مجلس شورای اسلامی نیست و دستاوردی برای بهبود معیشت و کیفیت زندگی مردم به همراه نخواهد داشت.


بیشتر بخوانید

هشدار حزب ندای ایرانیان نسبت به افزایش مبتلایان به کرونا در کشور


در این جلسه تأکید شد که گرانی افسارگسیخته مواد غذایی، بالا رفتن لجام‌گسیخته نرخ ارز، سکه، خودرو، لوازم‌خانگی و... شرایط سختی برای مردم ایجاد کرده است. حزب ندای ایرانیان نسبت به شیب صعودی قیمت‌ها، کرونا، درگیر شدن مجلس به حاشیه‌ها هشدار می‌دهد. انتظار می‌رود مجلس با دوری از رفتار‌های احساسی و نمایشی، درپی بهبود وضعیت معیشتی مردم و کمک به اصلاح روند‌های اشتباه باشد.

بررسی «آتش‌سوزی و انفجار در کلینیک سینا اطهر» از دیگر مباحث این جلسه بود. در ابتدای این دستور، مجید فراهانی عضو شورای اسلامی شهر تهران و رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان به ارائه گزارشی در خصوص آتش‌سوزی و انفجار در کلینیک سینا پرداخت. فراهانی با تاکید بر وجود خلأ‌های قانونی در برخورد با ساختمان‌های ناایمن، خواستار اصلاح و به روز رسانی قوانین مدیریت شهری با هدف جلوگیری از حوادث مشابه شد.

در ادامه اعضای شورای سیاست‌گذاری تاکید کردند با گذشت سه و سال و نیم از حادثه پلاسکو هیچ تحول مثبتی در خصوص ساختمان‌های نا ایمن و خطرناک رخ نداده است! انتظار می‌­رود پیش از رخ دادن فاجعه‌ای دیگر، ایمن‌سازی ساختمان‌های بلندمرتبه، بیمارستان‌ها و مراکز آموزشی و درمانی در دستور کار قرار بگیرد. اولین انتظار معرفی ساختمان‌های ناایمن به مردم و جلوگیری از فعالیت آن‌ها است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار