آمادگی ایستگاه بزرگ ۲۳۰ کیلوولت شهید سلیمانی کرمانشاه

مدیرعامل برق منطقه‌ای غرب گفت : ایستگاه بزرگ ۲۳۰ کیلوولت شهید سلیمانی کرمانشاه آماده بهره‌برداری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، علی اسدی مدیرعامل برق منطقه‌ای غرب گفت : در سال جهش تولید تمام توجه به این است که تأمین برق کارگاه‌ها و صنایع برق بیشتر به سمت تولید برود و در این صورت اشتغالزایی و تولید ثروت ملی را به ارمغان می‌آورد.

او با اشاره به اینکه ایستگاه بزرگ ۲۳۰ کیلوولت شاهد کرمانشاه و اتصالات مربوطه آن آماده بهره‌برداری است و به زودی وارد مدار می‌شود گفت : هدف از ساخت ایستگاه انتقال برق شاهد افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق، کاهش تلفات و امکان تغذیه پست‌های فوق‌توزیع جدید در شهرستان کرمانشاه با توجه به رشد مصرف است.

او افزود: این پروژه به ظرفیت ۳۲۰ مگاولت‌آمپر، دارای دو ترانس ۱۶۰ مگاولت‌آمپر، دو فیدر خط ۲۳۰ کیلوولت، چهار فیدر خط ۶۳ کیلوولت، دو فیدر ترانس ۲۳۰ کیلوولت، دو فیدر ترانس ۶۳ کیلوولت، بیش از سه کیلومتر خط ۶۳ کیلوولت دومداره و بیش از یک کیلومتر خط ۲۳۰ کیلوولت دومداره است.

اسدی با بیان اینکه در دو استان کردستان و ایلام پست ۲۳۰ کیلوولت در حال انجام است ادامه داد: این طرح‌ها در وزارت نیرو و در راستای تأمین برق و عبور از پیک ۹۹ انجام شده است.

او با بیان اینکه تلاش می‌شود ترکیب انرژی استان به سمت صنعتی شدن حرکت کند افزود: در صورتی که مشترکان صنعتی صرفه‌جویی کنند در قبال ۱۰ درصد صرفه‌جویی ۲۰ درصد پاداش دریافت می‌کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار