هفته سی و پنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس/ آتش بازی وستهام با پوکر "آنتونیو"

هفته سی و پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس با برگزاری ۲ بازی همزمان، آغاز شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان, هفته سی و پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس با برگزاری ۲ بازی همزمان، آغاز شد که پیروزی تیم‌های وستهام و واتفورد را به دنبال داشت.

وستهام در خانه تیم قعر جدولی نوریچ سیتی به پیروزی چهار بر صفر دست یافت.

"میکائیل آنتونیو"  ملی پوش سابق انگلیس ستاره میدان بود، او در دقایق ۱۱، ۴۵، ۵۴ و ۷۴ گل‌های وستهام را به ثمر رساند.

وستهام با کسب این پیروزی با ۳۴ امتیاز در همان رتبه شانزدهم باقی ماند. نوریچ هم با ۳۵ بازی و ۲۱ امتیاز همچنان عنوان قعرنشین لیگ جزیره را یدک می‌کشد.

در دیگر بازی همزمان، نیوکاسل رده سیزدهمی در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم واتفورد رده هفدهمی رفت و  برابر این تیم با نتیجه ۲ بر یک  شکست خورد.

"دوایت گایل" در دقیقه ۲۳ گل اول بازی را برای نیوکاسل به ثمر رساند، اما "تروی دینی" در دقیقه ۵۲  از روی نقطه پنالتی گل تساوی واتفورد را زد. ۳۰ دقیقه بعد "دینی" باز هم از روی نقطه پنالتی برای واتفورد گلزنی کرد.

با این نتیجه  نیوکاسل با ۴۳ امتیاز در همان رتبه سیزدهم باقی ماند و واتفورد نیز با  وجود ۳۴ امتیازی شدن نتوانست در جدول صعود کند.

در ادامه این مسابقات، امروز سه بازی دیگر برگزار خواهد شد. ابتدا از ساعت ۱۸:۳۰ لیورپول در آنفیلد به مصاف برنلی خواهد رفت. از ساعت ۲۱ چلسی در خانه شفیلدیونایتد به میدان می‌رود و از ساعت ۲۳:۳۰ نیز برایتون میزبان منچسترسیتی خواهد بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار