تراکتور، همچنان از مدعیان کسب سهمیه باشگاه‌های آسیا

تیم تراکتور ساعت ۲۱ امشب در ورزشگاه آزادی تهران برابر استقلال قرار خواهد گرفت.

تراکتور، همچنان از مدعیان کسب سهمیه باشگاه‌های آسیابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، این تیم در حالی از هفته بیست ‌و چهارم لیگ برتر فوتبال برابر استقلال توپ خواهد زد که بیشتر بازیکنانش برای حضور در این بازی حساس در دسترس کادر فنی قرار دارند.

تنها غایب تراکتور در این بازی، ویلیان میمبلا است که به دلیل بیماری کرونا دوران قرنطینه را پشت سر می‌گذارد و احتمال حضور دژاگه مقابل استقلال هم دور از ذهن نیست.

ساکت الهامی، سرمربی تیم تراکتور درباره حساسیت و اهمیت این بازی گفت: هر سه امتیاز بازی، برای هر دو تیم مهم است و قطعا بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود، هر تیمی بتواند از نظر روحی و روانی قدرت خودش را نشان دهد، پیروز میدان خواهد شد.

تیم تراکتور با کسب ۴۰ امتیاز به رتبه چهارم جدول رسیده و امشب هم باید به مصاف استقلال تهران برود تیمی که اصلا شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند و با کسب ۳۷ امتیاز و البته یک بازی کمتر، سهمیه آسیایی را در خطر از دست رفتن می‌بیند.

تراکتور، بازی رفت را در آبان سال گذشته در تبریز، ۴ بر ۲ به استقلال واگذار کرده بود و این درحالی است که در ۹ مسابقه برگزار شده قبلی در ورزشگاه آزادی هرگز بازی دوتیم با نتیجه تساوی به پایان نرسیده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار