پلمب ۳۲۷ واحد صنفی متخلف در زنجان

دادستان زنجان گفت: ۳۲۷ واحد صنفی متخلف در زنجان پلمب شد.

حجت الاسلام کرمی دادستان زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، به نقل از روابط عمومی دادگستری زنجان، حجت الاسلام  کرمی دادستان مرکز استان زنجان با بیان اینکه با توجه به پروتکل‌های بهداشتی که از سوی وزارت بهداشت ابلاغ شده مواردی که سلامت عامه مردم را تهدید می‌کند سرپیچی از تخلفات بهداشتی به حساب می‌آید، گفت: رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در مکان‌های عمومی یا عرضه مواد غذایی توسط متصدیان فروشگاه‌ها بدون استفاده از ماسک و دستکش، همه از موارد تخلفات بهداشتی است.

او تصریح کرد: به منظور رعایت اصول بهداشتی در صنوف مختلف در زنجان از ابتدای  امسال تا ۲۱ تیرماه ۴۳ هزار ۵۶۰ بازرسی با مشارک اماکن و دستگاه‌های نظارتی و بازرسی در استان انجام شده که در این راستا به ۳۹۵ واحد اخطاریه و ۵ هزارو ۶۹۷ واحد نیز تذکرات جدی داده شده است.

دادستان زنجان افزود: تاکنون ۴۳ هزار و ۵۶۰ مورد بازرسی از اصناف زنجان انجام گرفته است که تعداد ۳۲۷ واحد به دلیل داشتن تخلفات بهداشتی پلمب شده اند.

کرمی افزود: اصناف و احد‌های خدمات دهی که پروتکل‌های بهداشتی را در مجموعه خود رعایت نکنند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت که در همین راستا کارگزاری مفید در زنجان پلمب شد.

دادستان زنجان بیان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط فعلی استان زنجان امری ضروری است بنابر این از مردم شریف استان تقاضا می‌کنیم با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در راستای رعایت فاصله‌های اجتماعی و حفظ سلامتی خود و اطرافیان نهایت همکاری و همراهی را داشته باشند

کرمی عنوان کرد: این بازرسی‌ها مشترک با همراهی سازمان تعزیرات حکومتی استان، اتاق اصناف، بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان انجام می‌گیرد.
 
 
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.