صادقی: می‌توانستیم برنده بازی باشیم/ جایگاه سایپا باید در جدول رده بندی افزایش یابد

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: موقعیت‌های خوبی را در دیدار مقابل شهرخودرو داشتیم و می‌توانستیم برنده از زمین بازی خارج شویم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپای تهران در نشست خبری پس از دیدار با شهرخودروی خراسان اظهار داشت: جا دارد از مسئولان باشگاه شهرخودرو تشکر کنم که زمین تمرین در اختیارمان گذاشتند. بازی خوبی بود و روی صحنه‌ای که در تمرینات کار کردیم گل خوردیم و در موقعیتی دیگر پنالتی ما گل نشد. تیم ما در نیمه دوم خیلی بهتر عمل کرد و موقعیت‌های خوبی را روی دروازه حریف خلق کردیم.

او ادامه داد: رحمتی عملکرد خوبی داشت و اگر این بازی را واگذار می‌کردیم عدالت از بین می‌رفت. خیلی خوشحالم یک امتیاز را گرفتیم، اما باز هم می‌توانستیم برنده باشیم

صادقی افزود: باید روی نقاط ضعف کار کنیم تا نتایج بهتری را بگیریم، داوری مشکلی نداشت و برخی اعتراض‌ها طبیعی است.

صادقی بیان کرد:وقتی مسابقات شروع شد می‌دانستیم سه بازی سخت برابر سپاهان، استقلال و شهرخودرو در پیش داریم. در این مدت بچه‌ها خیلی خوب تلاش کردند و آن‌ها با تمام وجود می‌خواهند تیم سایپا نتیجه بگیرد.


بیشتر بخوانید


او افزود: بازی‌های آینده سایپا حکم فینال را برای ما دارد  و به دنبال کسب نتیجه و تغییر رتبه در جدول هستیم چرا که لیاقت تیم سایپا جایگاه خوب در جدول است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار