صدیقی: تداخلی بین مسئولیت‌های اوجاقی به وجود نمی‌آید/ حضور برادرم در فدراسیون ووشو خلاف مقررات نیست

رئیس فدراسیون ووشو درباره مسئولیت ۳ گانه حسین اوجاقی در این فدراسیون توضیحاتی را ارائه کرد.

صدیقی: تداخلی بین مسئولیت های اوجاقی به وجود نمی آید/ حضور برادرم در فدراسیون ووشو خلاف مقررات نیستبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر صدیقی رئیس جدید فدراسیون ووشو درباره برنامه اش در این فدراسیون اظهار کرد: فدراسیون ووشو یکی از فدراسیون های موفق در دوران مدیریت علی نژاد بود و امیدواریم این رشته ورزشی  را در مسیر درست هدایت کنیم و برنامه ریزی قبلی را ادامه بدهیم و موفقیت ها را تکرار کرده و به نتایج بهتری برسیم.

صدیقی درباره انتخاب اوجاقی به عنوان نایب رئیس فدراسیون ووشو و حضور اوجاقی در سه پست تداخل ایجاد نمی کند، گفت: اوجاقی  یکی از بزرگترین افراد ووشو و شناسنامه این رشته ورزشی است و قهرمان کشورمان در ادوار مختلف مسابقات ووشو بوده است. او در دوران مدیریت فنی و سرمربیگری تیم ملی ووشو نتایج درخشانی برای کشورمان کسب کرده است.

از ظرفیت اوجاقی در پست نایب رئیسی ووشو  هم استفاده می کنیم 

او افزود: اوجاقی دکترای مدیریت ورزشی دارد و فرد تحصیلکرده و قابل اعتماد برای من  و خانواده ووشو است. ما تصمیم گرفتیم که از اوجاقی در یک پست مدیریتی کمک بگیریم و از ظرفیت هایش استفاده کنیم. شرح وظایف سرپرستی نایب رئیسی با مدیرفنی تیم های ملی و سرمربی متفاوت است و با درایتی  که از سوی اوجاقی سراغ دارم هیچ تداخلی پیش نمی آید. او یکی از نیروهای زحمتکش ووشو است و تصمیم گرفتیم که از ظرفیت این مربی در سمت نایب رئیسی استفاده کنیم.

صدیقی درباره اینکه اوجاقی خودش عملکردش را در سمت مدیرفنی و سرمربی بررسی می کند، گفت: من فکر می کنم این اظهارات در ابتدای فعالیتم در فدراسیون ووشو جالب نیست اما به هر صورت دغدغه همه را درک می کنم. انشالله طوری مدیریت کنیم که اتفاقی رخ ندهد و تداخلی بین مسئولیت های اوجاقی به وجود نیاید.

او درباره حضور برادرش در سمت دبیری فدراسیون ووشو و شائبه اداره فدراسیون به صورت خانوادگی ، بیان کرد:  برادرم قبل از اینکه در انتخابات فدراسیون ووشو ثبت نام کنم در فدراسیون حضور داشت و به خانواده ووشو خدمت می کرد. این موضوع ارتباطی به من ندارد و فکر نمی کنم حضور برادرم در فدراسیون برخلاف قوانین و مقررات باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار