فرهنگ مقابله با بی حجابی و بدحجابی در جامعه نهادینه شود

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: فرهنگ مقابله با بی حجابی و بدحجابی در جامعه نهادینه شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید محمد موسوی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری در نشست تخصصی گفتمان برتر فرهنگی با اشاره به جایگاه حجاب و تأکید دین اسلام در این خصوص اظهار داشت: فرهنگ سازی مهمترین مقوله در حوزه ترویج حجاب و مقابله با بدحجابی است و رسانه‌ها مروج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه باشند.

او بر فرهنگ سازی در حوزه حجاب و عفاف از طریق رسانه‌ها و دستگاه‌های فرهنگی تأکید کرد و افزود: اجرای کار‌های فرهنگی در این حوزه هنوز کمرنگ است.


بیشتر بخوانید


موسوی اضافه کرد: کمرنگ بودن فعالیت‌های فرهنگی در حوزه دین و اسلام یک ضربه بزرگ به نظام است و این امر در حوزه حجاب و عفاف نیز کمرنگ است و باعث ترویج برخی بی حجابی و بدحجابی در جامعه از سوی دشمنان شده است.

او به برخی تفکرات و برنامه ریزی‌های نادرست اشاره کرد و گفت: دشمنان نظام بر روی نسل جوان سرمایه گذاری می‌کنند تا این نسل را از اسلام دور کنند و برخی افکار نادرست و یا برنامه‌های اجرایی نادرست را در بین جوانان نهادینه کنند.

موسوی، به تقویت بینش اجتماعی و نظارت بر فعالیت‌های فرهنگی در جامعه اسلامی تأکید کرد و افزود: یکی از عوامل مهم در حوزه حجاب، نظارت اجتماعی عمومی است.

او با اشاره به مردمی کردن مقوله حجاب اضافه کرد: باید فرهنگ مقابله با بی حجابی و بدحجابی در جامعه نهادینه شود.

موسوی ادامه داد: در راستای اجرای امر به معروف و نهی از منکر و همچنین ترویج فرهنگ حجاب و عفاف باید کرامت انسانی رعایت شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار