افزایش پوشش ابر و رگبار‌های خفیف و پراکنده در لرستان

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی لرستان گفت: از امروز تا انتهای روز دوشنبه شاهد کاهش دو درجه‌ای دمای در استان هستیم همچنین طی این مدت در بعضی از نقاط استان شاهد رگبار‌های پراکنده و خفیف خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، زینب اکبری معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی لرستان، اظهار داشت: در هفته پیش رو شاهد گذر امواج کوتاه بر آسمان استان خواهیم بود.

او با بیان اینکه در اثر این پدیده در اکثر نقاط استان شاهد افزایش پوشش ابر خواهیم بود، افزود: همچنین با توجه به افزایش پوشش ابر در بعضی از نقاط استان شاهد رگبار‌های پراکنده و خفیف هستیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی لرستان بیان کرد: از امروز تا انتهای روز دوشنبه شاهد کاهش دو درجه‌ای دمای در استان هستیم البته از روز سه شنبه به بعد شاهد افزایش دما خواهیم بود.

اکبری با اشاره به اینکه طی روز‌های گذشته شاهد افزایش دمای شبانه بودیم، تصریح کرد: این پدیده به علت افزایش پوشش ابر در استان بوده است.

او خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته حداکثر و حداقل دمای ثبت‌شده در استان با ۴۶ و ۱۵ درجه سانتی‌گراد مربوط به پلدختر و الشتر بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی لرستان گفت: طی روز گذشته دمای مرکز استان بین ۲۲ تا ۴۲ درجه متغیر بوده که از فردا شاهد کاهش دو درجه‌ای دما در استان خواهیم بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.