رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد؛

خدمت رسانی بیشتر به بیماران با بهره برداری از مراکز نقاهتگاهی

کریمیان گفت: با شیوع کرونا، مراکز نقاهتگاهی در سریع‌ترین زمان ممکن به مرحله بهره‌برداری رسید و در مدار خدمت‌رسانی به بیماران قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در دوازدهمین جلسه قرارگاه مدیریت بیماری کرونا ، ضمن خیرمقدم به مسئولان و تقدیر از خدمات و تلاش‌های شبانه روزی مجموعه مسئولان و کارکنان گفت: با توجه به شرایط فعلی و افزایش میزان بیماران مبتلا به کرونا در استان ایلام ، ممکن است که مراکز نقاهتگاهی برای پذیرش بیماران در مواقع نیاز فعال شوند.

او ادامه داد: در روز‌هایی که شیوع بیماری کرونا را در استان شاهد بودیم ، با همکاری و تعامل دستگاه‌ها و ارگان‌ها ، مراکز نقاهتگاهی در سریع‌ترین زمان ممکن به مرحله بهره‌برداری رسید و در مدار خدمت‌رسانی به بیماران قرار گرفت.

کریمیان مطرح کرد: ایجاد مراکز نقاهتگاهی در جلسه امروز ستاد استانی مقابله با کرونا مطرح خواهد شد و در صورت کسب مجوز از این ستاد، این مراکز در مواقع لازم برای خدمات دهی به بیماران به کار گرفته خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار کرد: تلاش و اهتمام مجموعه مسئولان و کارکنان دانشگاه در جهت مبارزه با بیماری کرونا در سطح استان قابل تقدیر است و یقیناً مردم و جامعه قدر این تلاش‌ها و مجاهدت‌ها را خواهند دانست.

او بیان کرد: بیماری کرونا در حال حاضر هیچگونه درمان خاصی ندارد و تنها راه گریز از آن رعایت نکات بهداشتی و اقدامات پیشگیرانه و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

کریمیان افزود: اگر مردم در سطح جامعه این مولفه‌ها را رعایت کنند ، قطعاً شاهد فروکش کردن  بیماری کرونا خواهیم بود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.