مربی دو و میدانی سپاهان:

تیم با کیفیتی را آماده مسابقات دو و میدانی می‌کنیم

مربی دو و میدانی سپاهان درباره وضعیت این تیم برای حضور در مسابقات توضیحاتی داد.

بهزاد مصطفوی مربی تیم دو و میدانی سپاهان در گفت ‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور این تیم اصفهانی در لیگ دو و میدانی اظهار کرد: خوشبختانه امسال با پیگیری‌های "برکت"، رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان و همچنین مشفقی، سرپرست تیم سپاهان، مسئولان این باشگاه تصمیم به تیمداری در لیگ دو و میدانی گرفتند.

از نیکفر سرپرست باشگاه سپاهان تشکر می‌کنم که قبول کرد مانند سال گذشته این تیم اصفهانی  هم در لیگ حضور پیدا کند و به طور حتم از این طریق انگیزه فراوانی بین ورزشکاران این رشته ایجاد می شود.

او درباره حضور خود در کادرفنی تیم دو و میدانی سپاهان گفت: خیلی خوشحالم که این امکان برایم فراهم شده تا بتوانم عضوی از خانواده بزرگ تیم دو و میدانی سپاهان باشم. به نظرم حضور در کادر مربیگری کار را برای هر کسی سخت خواهد کرد و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. به هر حال تلاش می کنیم تا علاوه بر افزایش انگیزه در بین ورزشکاران، تیم خوب و باکیفیتی را روانه مسابقات کنیم.
مربی تیم دو و میدانی سپاهان گفت: از فدراسیون انتظار می‌رود در بخش لیگ بتواند باشگاه های با کیفیت را مجاب به تیمداری در لیگ کند. حضور تیم سپاهان در لیگ دو و میدانی به نوجوانان اصفهانی انگیزه داده که سعی و تلاش بیشتری کنند تا بتوانند پیراهن این تیم اصفهانی را بر تن کنند.  

مصطفوی با اشاره به اینکه دلمان برای حضور در مسابقات تنگ شده است، تصریح کرد: امیدوارم در روزهایی که همراه با تیم سپاهان هستم، شرایط بهتری برای تیم مان به وجود آید تا امسال نیز بتوانیم نتایج بهتری را نسبت به سال گذشته به دست آوریم.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار