سهرابی: من و طالقانی اهل تخلف نیستیم/ حضور عباس راکی در داوری قانونی است

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره مسائل مختلف صحبت‌هایی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در آیین‌نامه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ آمده است، داوری که در مسابقات قضاوت می کند، نمی‌تواند در فدراسیون فوتبال یا زیرمجموعه‌های آن سمت اجرایی داشته باشد.

برخی رسانه‌ها ساعتی پیش بامنتشر کردن مدارک و اسنادی مدعی شدند که یک داور خوزستانی که ظاهرا از سوی یکی از اعضای هیئت رئیسه حمایت می‌شود، به عنوان سرپرست هیئت فوتبال شهرستان ایذه انتخاب شده است.

این داور عباس راکی نام دارد که در لیگ یک داوری کرده  و همچنین داور چهارم بازی پرسپولیس و شاهین شهرداری بوشهر در لیگ برتر بوده است.

برای پیگیری این موضوع با علیرضا سهرابی، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت‌وگو کردیم که او در این باره بیان کرد: این موضوع اشکالی ندارد که یک داور سرپرست هیئت فوتبال باشد. علیرضا فغانی هم به ایران بیاید و رئیس هیئت فوتبال شهر ری شود، باز هم می‌تواند در لیگ داوری کند.


بیشتر بخوانید


او افزود: مطمئن باشید اگر راکی در داوری پست بگیرد، دیگر به او قضاوت نخواهیم داد. چند داور درحال حاضر که اسامی آن‌ها را نخواهم آورد بودند که در بخش داوری سمت گرفتند که به آن‌ها داوری نخواهیم داد.

سهرابی در پایان در خصوص اینکه راکی از سوی طالقانی مورد حمایت قرار می‌گیرد، گفت: این موضوع صحت ندارد. من، طالقانی، نبی و ... مقابل تخلف خواهیم ایستاد و هیچ گاه به عنوان کسی که سمت دارد تخلف نخواهیم کرد. حضور راکی در داوری قانونی است و مشکلی ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار