رئیس بهزیستی دامغان:

۲۳۰۰پرونده ویژه معلولان در دامغان تشکیل شد

محمود زحمتکش با اشاره به تشکیل دو هزار و ۳۲۹ پرونده ویژه معلولان در این شهرستان گفت: بیشترین فعالیت بهزیستی در قبال این پرونده‌ها در حوزه توانبخشی بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  محمود زحمتکش رئیس بهزیستی دامغان، با اشاره به تشکیل دو هزار و ۳۲۹ پرونده ویژه معلولان در این دامغان، گفت: بیشترین فعالیت در حوزه توانبخشی بوده است همچنین خدمت رسانی به دو هزار و ۹۷۲ پرونده مددجویی در حوزه توانبخشی، دو هزار و ۳۲۹ حوزه اجتماعی و ۶۴۳ پرونده تحت نظارت داشتن و دو مرکز سالمندان روزانه و شبانه روزی، سه مرکز توانبخشی و مرکز نگهداری فرزندان، دو مهدکودک و ۲۱ مؤسسه خیریه از اقدامات و فعالیت‌های اداره بهزیستی دامغان است.

او درباره برنامه‌های هفته بهزیستی افزود: گلباران قبور مطهر شهدا، افتتاح مرکز توانبخشی ویژه معلولان جسمی حرکتی، برگزاری مسابقه خاطره نویسی و پیامکی ویژه کارکنان و فرزندان مراکز، برگزاری دوره آموزشی پیشگیرانه آسیب‌های اجتماعی از طریق فضای مجازی از جمله برنامه‌های این هسته است.

رئیس بهزیستی دامغان بیان کرد: در این هفته برنامه‌های دیگری، چون بازدید از گروه‌های جهادی، توزیع سبد غذایی بین مددجویان، ارائه مشاوره رایگان به معلولان و مردم، دیدار بت مددجویان، ارتباط تلفنی مددکاران با مددجویان و تقدیر از خیران برگزار می‌شود.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار