وزیر علوم:

همه کنکورها تابستان برگزار می‌شوند/ اعلام زمان کنکور دکتری و ارشد امروز از سوی وزیر بهداشت

غلامی گفت: همه کنکور‌ها در تابستان برگزار می‌شوند و تلاش ما این است که به شهریور ماه نکشد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جمع خبرنگاران و حاشیه جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاهی گفت: زمان برگزاری کنکور دکتری و ارشد امروز از سوی دکتر نمکی اعلام می‌شود.

او ادامه داد: در مورد کنکور سراسری هنوز چیزی اعلام نشده ولی چون برگزاری کنکور دکتری و ارشد یک هفته فاصله دارد اگر زمان برگزاری کنکور دکتری تغییر کند به همان میزان زمان کنکور کارشناسی ارشد تغییر خواهد کرد.

غلامی در ادامه بیان کرد: کنکور‌ها در تابستان برگزار می‌شوند و تلاش ما این است که به شهریور ماه نکشد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بحث تغییر تاریخ آزمون دکتری و ارشد به وزیر بهداشت منتقل شده و محوریت این مسئله از سوی رییس جمهوری به وزیر بهداشت محول شده و در نهایت وی باید اعلام کند.

او در واکنش به اینکه گفته می‌شود آزمون دکتری و ارشد دو هفته دیگر برگزار می‌شود، گفت: این نظر کارشناسی وزارت بهداشت است و آنها می‌گویند اگر بتوانیم زمان را تغییر دهیم شاید بتوانیم از این پیکی که اتفاق افتاده عبور کرده باشیم و نگرانی‌هایمان کمتر شده باشد.

وزیر علوم بیان کرد: تلاشمان این است که کنکور سر موقع برگزار شود؛ زیرا در آینده معلوم نیست شرایط چطور می‌شود اما نظر وزارت بهداشت برای ما مهم است و منتظریم دکتر نمکی نظر خود را اعلام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۴ تير ۱۳۹۹
ما مشکلی برای برگزاری کنکور نداریم اما تمام تصمیم گیرندگان برگزاری کنکور باید همراه ما 4ساعت با ماسک وتجهیزات کامل درگرمای مرداد ماه وشیوع وحشتناک کرونا سرجلسه باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۲۴ تير ۱۳۹۹
حتی اگر با تعویق دوهفته ای کنکور اگرهم تعداد مبتلایان کاهش پیدا کند اما خودبرگزاری کنکور ها باعث افزایش سیر مبتلایان در چند روزی بعد از کنکور می شود.لطفا مسئولین دست از خودخواهی بردارند و یک بار هم که شده تصمیم درستی بگیرند هزینه ی افزایش آمار مبتلایان کرونا از هزینه ی تعویق کنکور سراسری بسیار بیشتر است.خواهش می کنم درست ترین تصمیم را بگیرید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۲۳ تير ۱۳۹۹
نتیجه ها کی اعلام می شود؟آیا کلاسها از مهرماه شروع می شود؟
Iran (Islamic Republic of)
التماس تفکر
۱۵:۰۶ ۲۳ تير ۱۳۹۹
متاسفانه داریم تابستان رو از دست می دیم خواهش می کنم رعایت کنید که در پاییز و زمستان وضع از کنترل خارج نشود
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۳۳ ۲۳ تير ۱۳۹۹
اقای منصور غلامی شما اصلا باید کلا برکنار شوید هیچ قابلیتی ندارید فقط نظر بدرد نخور می دهید شرایط را هم در نظر نمی گیرید امار مبتلایان را هم نمی بینید چشم هایتان را روی حقیقت بسته اید
Iran (Islamic Republic of)
عاطفه
۱۴:۲۸ ۲۳ تير ۱۳۹۹
ما هم نگفتیم برگزار نکنید تابستان می گویم اواسط یا اواخر شهریور کنکور سراسری را برگزار کنید که امکان استفاده از ماسک باشد هوا گرم در مرداد تو را خدا اصلا سلامتی داوطلبان سر سوزن برایتان اهمیت دارد اقای وزیر علوم خودتان را جای داوطلبان بگذارید خدا به کجا پناه ببریم از این افراد بی مسولیت
Iran (Islamic Republic of)
هانیه
۱۹:۵۹ ۲۳ تير ۱۳۹۹
هوا تو شهر ما خیلی گرمه چطوری ماسک بزنیم اونم تو کنکور چی میشه مثلا اواخر شهریور برگزار بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۲۳ تير ۱۳۹۹
گلم خدا شفاتون بده واقعا((((((((:
Iran (Islamic Republic of)
مالک فدایی
۱۳:۱۱ ۲۳ تير ۱۳۹۹
به نظر بنده بهتر است کنکور به تعویق بیفتد،این همه تلاش و آزمون و کنکور برای راحتی و اسایش ما هستش ،اگر قرار باشه بعد از کنکور ثمره تلاش هایمان را نبینیم کنکور به چه دردی میخورد؟هیچ کس نمیداند بعد کنکور چه خواهد شد،شاید هیچ اتفاقی نیفتد شاید هم فاجعه پیش بیاید اما اگر اتفاق بدی بیفتد چه کسی مجرم است؟بالاخره این یک بحران است که شاید در طول زندگی یک بار چنین چیزی را تجربه کنیم لذا طبق قانون انتخاب طبیعی داروین کسانی موفق هستند که با شرایط سازگاری پیدا کنند،در غیر این صورت محکوم به شکست می باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۲۳ تير ۱۳۹۹
اگر موج بعدی کرونا مجددا بعد تعویق شروع شود آنکاه چه کنیم آقای پروفسور؟^^
Iran (Islamic Republic of)
حق طلب
۰۸:۰۰ ۲۴ تير ۱۳۹۹
عزیز من شمایی که میگی موج بعدی...!این موج واسه همه کشور هاست و کشور باید تو این یک ماه که کنور تعویق می افتد قرنطیه و بیماری کنترل بشه مث بقیه کشورها.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۲۳ تير ۱۳۹۹
خوب این طوری که همه امتحانات میشه پشت سر هم ، حتما ابتلا رخ میده ولی این طوری آمار بالا می‌ره و کنترل توسط کادر درمان سخت میشه .نمی‌دونم چرا این طوری تصمیم گیری میشه
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۲:۲۸ ۲۳ تير ۱۳۹۹
واقعا که
آخرین اخبار