سردار عبدالله حسنی گفت: در یک عملیات مسلحانه یک‌تن و ۴۹۱ کیلوگرم مواد مخدر با مشارکت پلیس سمنان و سیستان و بلوچستان کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان با تأکید بر اینکه مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های نیروی انتظامی در سال جاری است گفت: در یک عملیات مشترک با پلیس سیستان و بلوچستان که یک‌تن و ۴۹۱ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

او با اشاره به وقوع درگیری مسلحانه در این عملیات بیان کرد: این عملیات دستگیری عوامل قاچاق مواد مخدر حدود سه ساعت به طول انجامید.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان با تأکید بر اینکه اعضای این باند مسلح از شرق به مناطق مرکزی و پایتخت کشور در حال عزیمت بودند افزود: پس از اقدامات اطلاعاتی گسترده و شبانه‌روزی بر روی فعالیت‌های اعضای این باند، مشخص شد این انتقال در قالب یک کاروان و با اسکورت چند خودرو مسلح انجام می‌شود.

سردار حسنی بابیان اینکه یک دستگاه خودرو زانتیا حامل بار مواد مخدر بود گفت: این خودرو در محور خاش ایرانشهر شناسایی شد که با اعلام دستور ایست توسط پلیس، راننده اقدام به فرار کرد و منجر به اجرای عملیات تعقیب و گریز شد.

او با اشاره به اینکه خودرو پس از طی مسافتی متوقف شد و سرنشینان آن به‌سوی مأموران پلیس تیراندازی کردند گفت: این قاچاقچیان به آتش زدن خودرو و فرار از صحنه عملیات اقدام کردند و یکی از قاچاقچیان نیز درصحنه درگیری دستگیر شد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.