در چهارمحال و بختیاری؛

سومین دوره جشنواره سراسری ترنم الهی برگزار می شود

سومین دوره جشنواره سراسری سرود نماز با عنوان «ترنم الهی» در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،محمدرضا مظاهری مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری، از برگزاری سومین دوره جشنواره سراسری سرود نماز با عنوان «ترنم الهی» در استان خبر داد و گفت: این جشنواره به صورت غیرحضوری و ویژه پسران در دو گروه سنی ۹ تا ۱۳، ۱۴ تا ۱۸ کانون مساجد برگزار می‌شود.

او اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره، کشف و شکوفایی استعداد‌ها و سوق دادن فعالیت‌های آنان به آثار هنری نمازی و نیز افزایش سطح آگاهی نوجوانان نسبت به معارف نورانی نماز، ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز با بهره گیری از ظرفیت ابزار هنر و رسانه، افزایش آگاهی نسل نو نسبت به آثار، آداب و احکام نماز، تشویق و ترغیب مربیان و فعالین عرضه هنر به تولید آثار نمازی، معرفی و ترویج سرود‌های فاخر نمازی در جامعه و انتقال مفاهیم اسلامی، انقلابی و ملی به نسل نو با استفاده از ابزار هنر و سرود است.


بیشتر بخوانید


مظاهری، مهلت ارسال آثار را تا ۱۵ شهریور سال جاری بیان کرد و گفت: علاقمندان باید آثار خود را از طریق پست الکترونیک به آدرس taranome.elahi@chmail.ir و یا در پیام رسان‌های تلگرام، ایتا و سروش با شماره فضای مجازی ۹۹۳۹۵۹۹۱۵۹۱ یا ایدی taranome_elahi@ ارسال کنند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.