کشف بیش از ۵۲ میلیون قلم داروی غیر مجاز در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف ۵۲ میلیون و ۸۷۲ هزار و ۶۰ عدد انواع داروی غیر مجاز و احتکار شده توسط ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان خرمدره خبر داد.

 داروی غیر مجاز به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر احتکار داروی غیر مجاز در یک انبار در حاشیه شهرستان خرمدره بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان خرمدره قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی با هماهنگی مقام قضائی به همراه کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و نماینده سازمان تعزیرات حکومتی به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از محل مورد نظر ۵۲ میلیون و ۸۷۲ هزار و ۶۰ عدد انواع داروی غیر مجاز و احتکار شده کشف شد.

سردار جهانبخش با اشاره به دستگیری یک نفر در این خصوص گفت: پرونده متشکله پس از تکمیل تحقیقات و تجمیع اسناد و مدارک در معیت متهم به مرجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه پلیس با قدرت در مقابل اخلال گران نظم عمومی ایستاده است از مردم عزیز خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.