دخالت پلیس در رقابت نفسگیر هوندا و تسلا

پلیس در خیابان جلوی رقابت نفسگیر خودروی قدرتمند هوندا آکورد با تسلا مدل ۳ را گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اینترنت بستری است که شما می‌توانید هر چیزی که دوست دارید را در آن پیدا کنید. در همین بستر، کانال‌های یوتیوبی وجود دارند که ویدئو‌های گرفته شده توسط دوربین ماشین‌ها را منتشر می‌کنند؛ یکی از این کانال‌ها به تازگی ویدئویی منتشر کرده است که رقابت جذاب و نفسگیر هوندا و تسلا را نشان می‌دهد که نهایت به دخالت پلیس ختم می‌شود.

در ادامه ویدئو منتشر شده از رقابت این دو خودرو در خیابان را مشاهده می‌کنید:

همانطور که در ویدئو مشاهده می‌کنید، به نظر می‌سد راننده Tesla Model 3 با تمام قدرت پای خود را روی پدال گاز فشار داده است. به طور کلی در یک خودروی تسلا، با گشتاور روان و فوری آن، رسیدن به محدوده سرعت مجاز بسیار سریع اتفاق می‌‎افتاد. به طوری که اگر راننده این خودرو بخواهد اتومبیل‌های گازسوز را پشت سر بگذارد می‌تواند این کار را به راحتی انجام دهد.

در ویدئو منتشر شده به نظر می‌رسد که یک راننده که سوار بر خودرو هوندا آکورد است، قصد دارد به تسلا برسد. در هر صورت، تسلا بسیار جلوتر از او قرار دارد، در نتیجه راننده هوندا باید تمام توان خود را برای کم کردن این فاصله به کار برد. ما می‌توانیم حدس بزنیم (دوربین‌های خودرو صدا ضبط نمی‌کنند) که خودروی آکورد احتمالا برای رسیدن به سرعت بالا صدای زیادی تولید کرده است. علاوه بر این، کم کردن چنین فاصله زیادی به احتمال زیاد نیازمند گذشتن از حد مجاز سرعت است.

البته کمی بعد از اینکه هوندا آکورد سعی می‌کند خود را به تسلا برساند، ماشین پلیس فورد موستانگ GT به سراغ آن رفته و راننده را مجبور به توقف خودرو می‌کند. راننده هوندا آکورد مثل تسلا خوش شانس نبود و به دام پلیس افتاد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
باشناس
۱۵:۲۱ ۲۴ تير ۱۳۹۹
طرف با سرعت 1 داره میره مهم عدم فرار خاطی بود. فورا نگه داشت.
آخرین اخبار