استاندار اردبیل:

بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی اردبیل تامین اعتبار می‌شود

استاندار اردبیل گفت: مقرر شد وزارت راه و شهرسازی هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سهم خود از بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی اردبیل را تامین کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه بررسی موانع پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان استان اردبیل با حضور معاونان وزارت بهداشت به ریاست حریرچی و مسئولان استان گفت: مقرر شد وزارت راه و شهرسازی نسبت به تامین هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سهم خود از بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی اردبیل را تامین کند.

او افزود: سازمان برنامه و بودجه نیز در این جلسه با پیگیری وزارت راه و شهرسازی و استانداری اردبیل، مبلغ ۱۵۰۰ ریال مصوبه سفر استانی رئیس جمهوری به استان، جهت آغاز ویژه به قید فوریت تخصیص دهند.

استاندار اردبیل بیان کرد: پیگیری نایب رئیس مجلس برای اخذ مجوز ماده ۲۳ از سازمان برنامه و بودجه برای ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی اردبیل از دیگر مصوبات نشست مسوولان استان با معاونان وزیر بهداشت بود.

بهنام جو گفت: مقرر شد با پیگیری معاونت وزارت بهداشت دو ملک دانشگاه علوم پزشکی اردبیل جهت تهاتر بخشی از هزینه‌ها به فروش برسد و در اختیار قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا قرار گیرد.

او ادامه داد: همچنین مقرر شد با پیگیری استانداری برای تغییر کاربری، مجوز ساخت و موافقت سپاه پاسداران جهت ساخت و ساز در ملک مورد تهاتر اخذ شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: تسریع در اختصاص سی تی اسکن و ام آر آی بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد و پیگیری تجهیز بیمارستان خلخال به سی تی اسکن و ام آر آی در مجلس و وزارت بهداشت از دیگر مصوبات جلسه بود.

بهنام جو اظهار کرد: همچنین تجهیز اورژانس و آزمایشگاه pcR بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل و نیز تجهیز آزمایشگاه بیمارستان شهدای پارس آباد توسط وزارت بهداشت در این جلسه به تصویب رسید.

او افزود: تسریع در تامین ۵۰ درصد هزینه دانشکده سلامت مشگین شهر توسط خیرین و ۵۰ درصد توسط وزارت بهداشت، راه اندازی دانشکده سلامت گرمی به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال، تسریع در اجرای بیمارستان ۸۰ تختخوابی مشگین شهر و مکان یابی دانشکده پرستاری پارس آباد توسط نماینده این شهرستان در مجلس از دیگر مصوبات این جلسه بود.

استاندار اردبیل بیان کرد: اختصاص سهمیه جذب ۸۰ پرستار و ۴۰ نفر نیروی طرح برای استان در طرح استخدام از دیگر موضوعات جلسه بود که توسط حاضران مصوب شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار