گسترش مشاغل زود بازده در دستور کار مجلس

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: گسترش مشاغل زود بازده در قالب کارگاه‌های کوچک با جدیت پیگیری می شود.

گسترش مشاغل زود بازده در دستور کار مجلسسرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  با تاکید بر لزوم گسترش مشاغل زود بازده در کشور گفت:  صدرصد موافق گسترش شغل‌های زود بازده در قالب کارگاه‌های کوچک هستیم و این مسأله به صورت جدی در مجلس  پیگیری می شود.

او با اشاره به طرح سد نعمت آباد اسدآباد بیان کرد: طرح‌های بزرگی مثل سدنعمت آباد در شهرستان از سال‌ها قبل کلنگ زنی شده اند که ضروریست تعیین تکلیف شوند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس پیگیری ها و پاسخ مجریان طرح  سدنعمت آباد در سال جاری بطور کامل به بهره برداری می رسد.

سرمدی با اشاره به  نشست با مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، بیان کرد:  در این جلسه طرح‌های زود بازده اشتغال مانند صندوق‌های خُرد که شامل اشتغال‌های خانگی و کوچک با اهدای تسهیلات است مورد بحث قرار گرفت.

او با اشاره به دیدار نمایندگان با رهبرمعظم انقلاب  گفت: توصیه مقام معظم رهبری به اینکه "خوب بودن یک هنر است و خوب ماندن هنری بزرگتر" حتما در ذهن ما خواهد ماند و انشالله که عامل به این توصیه ایشان باشیم.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه ایشان مجلس یازدهم را از قویترین مجالس بعد از انقلاب توصیف می‌کنند ، وظیفه ما را سنگین تر می‌کند.

سرمدی در ادامه بیان کرد: تاکید ایشان بر وجود  و لزوم حل مشکلات موجود، توصیه به خالص کردن نیت برای خدمت به مردم،  تاکید و توجه به معیشت مردم برای ما بسیار مهم است و چراغ راه نمایندگان خواهد بود.

او بیان کرد: بر مبنای فرمایشات رهبر معظم انقلاب ،  تعاملی سازنده مبتنی بر استفاده منطقی از ابزار‌های مجلس همراه با مطالبه گری با دولت  محترم خواهیم داشت.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار