رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان سیروان مطرح کرد;

بازدید از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی در سیروان

رحیم جعفری گفت: طی سه ماه نخست امسال ، ۱۲۶ مورد بازدید از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی در سطح شهرستان سیروان صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ رحیم جعفری رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان سیروان گفت: طی سه ماه نخست امسال ، تعداد ۱۲۶ مورد بازدید از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی در سطح شهرستان سیروان صورت پذیرفت و رعایت موارد بهداشتی در این مراکز به دقت بررسی شد.

او بر رعایت اصول و ضوابط بهداشتی در تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی تاکید کرد و افزود: بازرسان دامپزشکی به منظور حفظ سلامت و امنیت غذایی مردم ، بر نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی در کارخانه‌ها ، سردخانه‌ها ، مراکز توزیع ، فروشگاه‌های عرضه و غیره نظارت مستمر و دقیقی دارند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان سیروان ادامه داد: در این بازدید‌ها بر سلامت و دارا بودن مهر دامپزشکی در فرآورده‌های خام دامی نظارت شد و به متولیان مراکز عرضه ، تذکر‌های لازم جهت رعایت نکات بهداشتی و استفاده از فرآورده‌های خام دامی مجاز و تحت نظارت دامپزشکی داده شد.

او مطرح کرد: نمونه‌برداری ، صدور مجوز‌های بهداشتی ، رعایت اصول بهداشتی و شرایط قرنطینه‌ای از الزامات مغازه‌های عمل‌آوری و بسته‌بندی است که توسط کارشناسان بهداشتی دامپزشکی انجام می‌پذیرد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.