معاون امنیتی_انتظامی استانداری تهران خبر داد؛

اخطار به ۱۰ مرکز تجاری پر ازدحام تهران/ مراکز متخلف ۲۴ ساعت بعد از تذکر پلمب می‌شوند

گودرزی گفت: به ۱۰ مرکز پر ازدحام تجاری در تهران به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی اخطار داده شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گودرزی معاون امنیتی_انتظامی استانداری تهران در گفت‌وگو با شبکه خبر، درباره اخطار به ۱۰ مرکز تجاری پر ازدحام،  اظهار کرد: به ۱۰ مرکز تجاری به صورت حضوری اخطار و تذکر جدی دادیم، اگر ظرف ۲۴ ساعت پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند پلمب خواهند شد.

وی با بیان اینکه این اخطارها شامل حال مغازه‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند، نیست، بیان کرد: در یک پاساژ که ۷۰ تا ۸۰ درصد مغازه‌های آن پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند و فقط حدود ۱۰ درصد آن‌ها رعایت نمی‌کنند تذکری دادیم تا موارد بهداشتی را رعایت کنند.

معاون امنیتی_انتظامی استانداری تهران گفت: استفاده از مواد ضدعفونی کننده، ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در  مغازه‌ها الزامی است و در غیر این صورت پلمب خواهند شد و تمام تبعات بر عهده مدیر آن مرکز تجاری است.

گودرزی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ویروس کرونا شیب تندی پیدا کرده و دامن گیر تمامی مردم است. اگر بازرسان بهداشت و درمان اعلام کنند که پاساژی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده حتما با آن برخورد خواهد شد و ممکن است تمام محدودیت‌های قبلی باز گردد.

معاون امنیتی_انتظامی استانداری تهران گفت: شهروندان حتما مراکز تجاری که در آن‌ها پروتکل‌های بهداشتی رعایت نمی‌شود را به پلیس اماکن و بازرسان وزارت بهداشت و درمان اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار