اولین انیمیشن بلند کانون پرورش فکری به «بچه زرنگ» تغییر نام داد

با اعلام حامد جعفری، انیمیشن سینمایی «انقراض» به «بچه زرنگ» تغییر نام داد و از لوگوی جدید این فیلم رونمایی شد.

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، حامد جعفری مدیرعامل هنرپویا و تهیه کننده این اثر از تغییر نام اولین انیمیشن سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به «بچه زرنگ» خبر داد و گفت: پیش از این نام این انیمیشن سینمایی که محصول مشترک استودیو هنرپویا و کانون است، «انقراض» بود، اما پس از پیمایش در بازار‌های مختلف و بررسی بازخورد‌های داخلی و خارجی تصمیم به تغییر نام این فیلم گرفتیم و نام آن را به «بچه زرنگ» تغییر دادیم. «Nimble» نیز نام انگلیسی جایگزینی است که به جای «Extinction» برای این اثر به کار خواهد رفت.

وی افزود: انیمیشن «بچه زرنگ» موضوع و درون مایه‌ای محیط زیستی دارد و در فضای ایران امروز روایت می‌شود.

جعفری ادامه داد: «بچه زرنگ» توسط مجموعه هنرپویا تولید می‌شود و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کنار مجموعه هنرپویا تنها سرمایه‌گذاران این فیلم سینمایی هستند.

 مجموعه هنرپویا تاکنون انیمیشن‌های سینمایی «شاهزاده روم» و «فیلشاه» را در ایران و بیش از ۲۰ کشور دیگر جهان برای مخاطبان سینما عرضه کرده است و این آثار به عنوان پرفروش‌ترین انیمیشن‌های تاریخ سینمای ایران شناخته می‌شوند.

گفتنی است همچون آثار قبلی هنرپویا، هادی محمدیان و حامد جعفری، کارگردانی و تهیه کنندگی انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» را بر عهده دارند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار