رئیس سازمان بسیج سازندگی:

دومین مرحله طرح «کمک مؤمنانه» آغاز می‌شود

محمد زهرایی گفت: در مرحله دوم طرح کمک مومنانه علاوه بر بسته‌های معیشتی، لوازم التحریر، کیف و کفش، جهیزیه، کارت هدیه و تسهیلات اشتغال‌زایی به مشاغل آسیب دیده اعطا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   رئیس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده در راستای کمک به اقشار آسیب دیده ناشی از کرونا گفت: در نخستین مرحله اجرای طرح کمک مومنانه بیش از ۷ میلیون و ۱۵۰ هزار بسته معیشتی بین سه میلیون و ۵۰۰ هزار خانوار مورد هدف توزیع شد.

محمد زهرایی از آغاز رسمی مرحله دوم نهضت کمک مومنانه در روز‌های آتی خبر داد و افزود: در این طرح علاوه بر بسته‌های معیشتی، لوازم التحریر، کیف و کفش، جهیزیه، کارت هدیه و همچنین تسهیلات اشتغال زایی به مشاغل آسیب دیده طی سه بازه زمانی عید قربان تا غدیر، دهه اول محرم و دهه پایانی ماه صفر توزیع می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه جامعه هدف دومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه بیش از یک میلیون نفر از نیازمندان خارج از شبکه کمیته امداد و بهزیستی در کشور هستند گفت: در دومین مرحله از اجرای نهضت کمک مومنانه یک میلیون و ۶۵۰ هزار نفر از نیازمندان خارج از شبکه پوشش بهزیستی و کمیته امداد کشور که در اولویت کمک قرار دارند از بسته‌های معیشتی و اقلام جانبی تهیه شده برخوردار خواهند شد.


بیشتر بخوانید 


زهرایی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جلسه ویدئویی با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت همه جانبه و کمک رسانی به افراد و اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا جلسه ویژه‌ای با همین موضوع با حضور مسئولان عالی سپاه، نهاد‌های حاکمیتی، وزارت صمت و جهاد کشاورزی برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به احتمال تعطیلی مراسم اربعین اضافه کرد: با توجه به احتمال تعطیلی برخی از مراسم‌های تجمعی در ماه محرم و همچنین تغییرات در برنامه اجرای مراسم اربعین، هماهنگی‌های لازم برای دریافت کمک‌های مردمی در جهت اجرای هرچه بهتر رزمایش کمک مومنانه صورت گرفته است.

 انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۲۴ تير ۱۳۹۹
نصف اختلاس طبری و خاوری رو به ملت بدن هیچ کس نیازمند نمیمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۲۴ تير ۱۳۹۹
این کمکها کجا میره!؟!؟
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۱۷:۵۳ ۲۴ تير ۱۳۹۹
متاهلم بیکارم بچه دارم مستاجرم یارانه کرونابهم تعلق نگرفت چون خودم بیمه خویش اشتغالی میریزم بحساب باپول یارانه خودم وزن وبچه هام که اگه مردم حداقل بچه هام بیمه داشته باشن ولی بخاطربیمه خویش فرمایی بهم یارانه کروناتعلق نگرفت عضوهیچ ارگانی مثل کمیته یابهزیستی نیستم پس چرادولت به ماکمک نمیکنه چرااین کمکاگیرزن وبچه من نمیادشایداینم پارتی میخواده پیگیری کنن مسولین دروغ گفتم برخوردکنن ولی مستحق بودم کمکم کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۲۴ تير ۱۳۹۹
کشوری که سرشار از نفت و‌گاز و معادن و... است باید مردمش محتاج کمکهای مردمی باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۲۴ تير ۱۳۹۹
خواهشا تو این اوضاع :
مدارس رو باز نکنید چون پولی برای خرج کردن نداریم .
ارتباط معلم و شاگرد را قطع کنید . فیلمهای آموزشی توسط معلمین به آموزش و پرورش ارسال شود .معلمها و مدیران برای ما خرج می تراشند .
قیمت برق و آب و گاز را ارزان کنید چون پولی نداریم بابت قبضها بدیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۴ تير ۱۳۹۹
چه عنوانهای قشنگی انتخاب می کنند. زندگی و معاش مردم خیلی به سیاست های رده بالای هر حکومتی بستگی دارد. اگر مردم دچار مشکل اند فقط بخاطر سیاست مسئولان هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۲۴ تير ۱۳۹۹
ملتی که پولش حرفی برای دنیا داشت به چه روزی افتادن صدقه بگیر پول نفت کو پول گاز کو پول منابع کشور کو
Denmark
ناشناس
۱۴:۳۶ ۲۴ تير ۱۳۹۹
سلام انهایی کمیته بهزیستی نیستند بیکار هستند به انها بسته معشیت
تعلق نمی گیره
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۳:۴۶ ۲۴ تير ۱۳۹۹
سلام سردار ،

وقتی می گویم تنها راه نجات فقط این است که ، بمالی ، می گویی نه ،
اینطوری دست هایت قوی می شود ، خوب به استکبار جهانی ضربه می زنی ،