ایجاد اشتغال بیش از ۲۰۰۰ نفر در بهزیستی استان همدان

مدیر کل بهزیستی استان همدان گفت: سال گذشته بهزیستی این استان برای ۲ هزار و ۱۰۰ نفر شغل ایجاد کرد.

ایجاد اشتغال بیش از ۲۰۰۰ نفر در بهزیستی استان همدانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  حمید رضا الوند مدیر کل بهزیستی استان همدان در نشست خبری با اصحاب رسانه و به مناسبت هفته بهزیستی با اشاره به اینکه سال گذشته در حوزه ایجاد اشتغال رتبه اول کشوری را کسب کردیم، گفت: اعتبار پارسال در این زمینه ۵۰۰ میلیارد ریال بوده است.

او در ادامه افزود: تعهد سال گذشته اشتغال برای  بهزیستی استان همدان  ۱۸۰۰ نفر بود  و  برای ۲۱۰۰ نفر شغل ایجاد کرده ایم.

مدیر کل بهزیستی استان همدان با بیان اینکه امسال برای اشتغالزایی امسال مددجویان بهزیستی  ۷۰۰ میلیارد ریال هزینه اختصاص داده شده، بیان کرد:  تعهد اشتغال در سالجاری برای ۱۹۰۰ نفر است که  امسال هم مانند سال گذشته تعداد بیشتری را وارد عرصه کسب و کار خواهیم کرد.

الوند با بیان اینکه در حوزه اورژانس اجتماعی اتفاقات خوبی افتاد، ادامه داد: سال گذشته به ۳۹ هزار و ۸۷۷ نفر خدمات داده شد.

مدیر کل بهزیستی استان همدان با اشاره به اینکه ۶ پایگاه خدمات اجتماعی در استان همدان فعال هستند، بیان کرد: سال گذشته ۱۵ هزار ۳۳۸ نفر از خدمات اجتماعی بهزیستی بهرمند شدند.

او  با اشاره غربالگری کودکان در حوزه شنوایی، بیان کرد:سال گذشته ۲۲ هزار کودک غربالگری شنوایی شدند.

الوند یاد آورشد: همچنین سال ۹۸ در بخش غربالگری بینایی و تنبلی چشم کودکان، ۴۵ هزار نفر از خدمات غربالگری بهرمند شدند.

مدیر کل بهزیستی استان همدان با اشاره به مشاوره در زمینه ژنتیک و خدمات بهزیستی، افزود: پارسال ۲ هزار و ۵۰ نفردر استان مشاوره ژنتیک شدند و در این خصوص به ۲۵۸ نفر خدمات مشاوره ای به ارزش  ۱ میلیون تومان تا ۱۰ میلیون تومان ارائه شد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار