مارادونا از نتفلیکس شکایت کرد

مارادونا قصد دارد به دلیل استفاده بدون اجازه از تصویرش در فیلم جدید «دست خدا» از «پائولو سورنتینو» کارگردان ایتالیایی شکایت کند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ددلاین، «ماتیاس مورلا» وکیل «دیگو مارادونا» اعلام کرد این ستاره سابق فوتبال جهان قصد دارد به دلیل استفاده بدون اجازه از تصویرش در فیلم جدید «دست خدا» از «پائولو سورنتینو» کارگردان ایتالیایی شکایت کند.

عنوان فیلم «دست خدا» به گل جنجالی در فینال جام جهانی ۱۹۸۶ مارادونا به انگلیس اشاره دارد که خود مارادونا این گل را دست خدا توصیف کرده است.

کمپانی نتفلیکس که هفته گذشته از ساخت این فیلم خبر داد تاکید کرده که «دست خدا» یک فیلم ورزشی و درباره «مارادونا» نیست و در واقع روایتگر داستانی شخصی درباره جوانی «سورنتینو» کارگردان و نویسنده فیلم در دهه ۱۹۸۰ میلای در شهر ناپل ایتالیاست. مارادونا نیز در همین برهه زمانی ستاره تیم فوتبال ناپولی بود.

«سورنتینو» پیش از این در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود در سن ۱۶ سالگی از یک تصادف مرگبار جان سالم به در برده است. در این تصادف که به کشته شدن پدر و مادر او انجامیده، «سورنتینو» به دلیل این که قصد داشته مسابقه فوتبال مارادونا را در جریان رقابت تیم ناپولی و یک تیم دیگر ایتالیایی تماشا کند، پدر و مادرش را در سفر همراهی نکرده و در نتیجه از تصادف در امان بوده است.

هنوز مشخص نیست آیا اقدام احتمالی حقوقی مارادونا علیه فیلم «دست خدا» مانع از ساخت این فیلم کمپانی نتفلیکس می‌شود یا خیر. این فیلم هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد.

«دیگو مارادونا» که هم اکنون مدیر ورزشی تیم فوتبال آرژانتینی خیمناسیو دلاپلاتا است،تاکنون سوژه ساخت فیلم‌های سینمایی، سریال‌ها و مستند‌های فراوانی طی این سال‌ها شده است.

سال گذشته «آصف کاپادیا» مستند بلندی درباره مارادونا با همکاری این ستاره سابق فوتبال جهان ساخت که شامل چند مصاحبه جدید با او نیز بود. کمپانی آمازون نیز مشغول ساخت یک سریال درباره زندگی مارادونا است که سه بازیگر ایفاگر نقش او در سنین مختلف خواهند بود.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار