ماسک، تعداد کرونایی‌های بوشهر را کاهش داد

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد مبتلایان روزانه به کرونا کاهش پیدا کرده که این نشانه تاثیر استفاده مردم از ماسک است.

سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۳ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند.

او بابیان اینکه اکنون ۱۷۲ مورد مثبت قطعی در بیمارستان‌های استان بستری هستند، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۵ مورد از بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان، با حال خوب مرخص شده‌اند که از این تعداد ۲۸ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.


بیشتر بخوانید


رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه چهار نفر به تعداد جان‌باختگان کرونا افزوده شده است، عنوان کرد: از این چهار نفر که تست کرونای آن‌ها امروز مثبت اعلام شده است یک نفر پنجشنبه ۱۹ تیر، یک نفر یکشنبه ۲۲ تیر، یک نفر دوشنبه ۲۳ تیر و یک نفر نیز امروز( ۲۴ تیر) فوت شده‌اند. این افراد در رده سنی ۶۰ تا ۸۲ سال بودند.

کشمیری بابیان اینکه هم‌اکنون ۴۸ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند، افزود: از این تعداد ۳۴ مورد با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

او گفت: براساس بررسی‌های صورت گرفته، تعداد مبتلایان روزانه به کرونا کاهش پیدا کرده که این نشانه تاثیر استفاده مردم از ماسک است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.