وضعیت قرمز کرونا در ۶ شهرستان لرستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: شهرستان‌های ازنا، الیگودرز، بروجرد، خرم آباد، دورود و الشتر در وضعیت قرمز و بقیه شهر‌ها زرد و در تعداد کمی در وضعیت سفید بسر می‌برند.

 گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمدرضا نیکبخت در ستاد استانی مدیریت کرونا با تحلیل آماری چگونگی انتشار و شیوع بیماری کووید ۱۹ در استان لرستان اظهار داشت: از ۱۹ خرداد ۹۹ روند افزایشی شیوع ویروس کرونا در استان لرستان بر اساس آمار‌های موجود را شاهد هستیم و ما نیز تمام ظرفیت‌های دانشگاه علوم پزشکی لرستان را در جهت کنترل و مهار ویروس کرونا بکار گرفته ایم.

او ادامه داد: برطبق آمار‌های موجود، رنگبندی شهرستان‌های ازنا، الیگودرز، بروجرد، خرم آباد، دورود و الشتر قرمز می‌باشند و بقیه شهر‌ها زرد و و در تعداد کمی در وضعیت سفید بسر می‌برند که رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک برای همه‌ی افراد توصیه می‌شود.

نیکبخت نیاز اساسی مردم برای استفاده از ماسک را برای مقامات استان بالاخص سازمان صنعت معدن و تجارت تشریح کرد و گفت: راهی به جز حساس کردن مردم به استفاده از اقلام محافظتی از جمله ماسک، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی نداریم و همه باید در این زمینه به میدان بیایند و کمک کنند تا روز به روز شاهد رعایت اصول بهداشتی باشیم.

در این ارتباط تصویری ۱۰ روز دیگر مصوبات نشست قبلی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان لرستان تمدید شد و مصوباتی نیز در این زمینه به تصویب رسید.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار