نیروی دریایی آمریکا از پیشروی در اطفای حریق ناو خود خبر داد

بنا بر اعلام نیروی دریایی آمریکا، آتش‌سوزی در ناو هواپیمابر «یو‌اس‌اس بونهوم ریچارد» تا حد زیادی مهار شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نبرد برای نجات ناو هواپیمابر «یو‌اس‌اس بونهوم ریچارد» نیروی دریایی آمریکا برای سومین روز متوالی ادامه دارد.

این ناو هواپیمابر که در خلیج سن دیگو پهلو گرفته روز یکشنبه دچار حریق گسترده‌ای شد، نیروی دریایی آمریکا اکنون اعلام کرده که توانسته تا حد زیادی در مهار آتش موفق شود. تصاویری از مهار آتش در این ناو منتشر شده است.

نیروی دریایی آمریکا از پیشروی در اطفای حریق ناو خود خبر داد

نیروی دریایی آمریکا از پیشروی در اطفای حریق ناو خود خبر داد

نیروی دریایی آمریکا از پیشروی در اطفای حریق ناو خود خبر داد

نیروی دریایی آمریکا اواخر دوشنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که آتش نشانان با کمک هلیکوپتر‌ها آتش‌نشان توانسته‌اند تا پیشرفت  خوبی را در اطفای حریق رقم بزنند.

در عین حال نیروی دریایی آمریکا احتمال غرق شدن کشتی را هم رد نکرده و احتمال این را می‌دهد که در صورت غرق شدن این ناو هواپیمابر، ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر از مشتقات نفتی بندر را آلوده کند.


بیشتر بخوانید


حدود ۴۰۰ نفر از پرسنل نیروی دریایی آمریکا به همراه هلی‌کوپتر‌های آتش‌نشان از بالای ناو عبور کرده و روی آن آب ریختند. همچنین مقامات بهداشتی سن دیگو به مردم این ایالت هشدار دادند که سانحه اخیر، یکی از بدترین آتش سوزی کشتی‌های دریایی طی سال‌های اخیر بوده است. در پی این حادثه، دست‌کم ۵۷ پرسنل این ناو مصدوم شدند.

مسئول اطفای حریق درباره وضعیت این ناو گفته بود: «دمای آتش به ۵۳۸ درجه سانتی‌گراد رسید و باعث سقوط دکل کشتی شد و فاصله بین آتش و مخزن سوخت ناو بسیار کم شده بود».

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۲۵ تير ۱۳۹۹
غرقم نشه فكر نكنم ديگه قابل استفاده باشه و بايد اوراقش كنن بدن ذوب آهن
آخرین اخبار