سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت استان ایلام خبر داد؛

حمایت بانک‌ها از صاحبان بنگاه‌های اقتصادی

محمدرحیمی گفت:حمایت بانک‌ها از صاحبان بنگاه‌های اقتصادی لازمه‌ی پیشرفت درمسیرتولیداست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ رضا محمدرحیمی سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت استان ایلام در دیدار با مدیربانک صنعت، معدن و تجارت استان در خصوص موضوعات مربوط به روند توسعه صنعتی و نقش موثر بانک‌ها برای رفع موانع موجود و تعامل مثبت با صنعتگران استان مواردی را بیان کرد.

محمدرحیمی بیان کرد: برای رونق و توسعه واحد‌های تولیدی و حفظ اشتغال امیدواریم با همکاری مدیران عامل بانک‌ها در جهت هم افزایی بیشتر گام برداریم و امیدواریم بتوانیم در جهت توسعه اشتغال قدم برداریم.

او اظهار کرد: واحد‌های تولیدی نیازمند تسهیلات و سرمایه گذاری هستند تا بتوانند به اهداف خود در راستای تحقق جهش تولید دست یابند.

در ادامه مدیربانک صنعت، معدن و تجارت استان نیز با تأکید بر لزوم تأمین مالی صنایع و حمایت از تولیدکنندگان بیان کرد: تحقق شعار سال رسالت اصلی این بانک است و با تمام توان در کنار صنعتگران ومعدنکاران خواهیم بود.

او یادآور شد: مشتریان سرمایه اصلی بانک هستند و تمام تلاش ما این است که در کمترین زمان ممکن به حصول بیشترین نتایج برسیم و با ارتقای توان کارشناسی و بهبود فرآیند‌های کاری و سیستم‌های بانکی خود در مورد واحد‌های تولیدی عارضه یابی کرده و در بازه زمانی کوتاه مدت مشکلات آنان را مرتفع سازیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.