موسوی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

فرصت آزمون و خطا نداریم/ باید با نشاط جوانان به سمت بازدهی حداکثری حرکت کنیم

دبیرکل جمعیت شبکه ناظران جوان انقلاب اسلامی گفت: امروز دیگر وقت آزمون و خطا نداریم، باید با استفاده از تجربه‌ گذشتگان و شور و نشاط جوانان به سمت بازدهی حداکثری حرکت کنیم.

سید مصطفی موسوی، دبیرکل جمعیت شبکه ناظران جوان انقلاب اسلامی بر پایه تحول در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، دنباله مسیر افتخار آمیز انقلاب را برعهده جوانان قرار دادند و فرمودند که برای اجرای عدالت و مبارزه با تبعیض، چشم امید به جوانان دارند.

موسوی ادامه داد: از طرفی حضرت امام (ره) در دهه اول انقلاب و دفاع مقدس یک نگاه ویژه داشتند و نظام و انقلاب نتیجه اعتماد به جوانان را دیده است.

او افزود: اینکه چرا جوانان باید وارد عمل بشوند، علاوه بر وظیفه شرعی یک وظیفه ملی است و وقتی رهبر یک جامعه دستوری را می‌فرمایند باید به آن عمل شود.

دبیرکل شبکه ناظران جوان انقلاب اسلامی تصریح کرد: رهبر انقلاب فرمودند که جوانان باید بیایند و شانه خود را زیر بار مشکلاتی که وجود دارد قرار دهند و این وظیفه جوانان است که شیوه عملیاتی کردن این انتظارات را پیدا کنند و به سمت آن حرکت کنند.

موسوی در خصوص برخی اظهار نظرها که جوانگرایی را به معنی کنار گذاشتن افراد پیشکسوت و با تجربه می‌دانند گفت: هر حرکت مثبت و تحولی برای نمایان شدن نیاز به دو بال دارد؛ یک بال آن افراد با تجربه و پیشکسوت هستند و بال دیگر آن‌ها جوانان که این دو مکمل هم هستند.

او در ادامه گفت: امروز دیگر وقت آزمون و خطا نداریم، باید با استفاده از تجربه‌ای که گذشتگان به دست آورده اند و شور و نشاط جوانان به سمت بازدهی حداکثری حرکت کنیم.


بیشتر بخوانید:


این فعال سیاسی با اشاره به صحبت‌های رهبری درباره مجلس یازدهم گفت: اینکه رهبر انقلاب، مجلس یازدهم را کارآمدترین و انقلابی‌ترین مجلس بعد انقلاب معرفی می‌کنند، جوانان را در کنار افرادی که سابقه مدیریت داشتند ذکر می‌کنند.

موسوی درباره پراکندگی تشکل‌های انقلابی و نیاز به یکپارچه شدن آنها گفت: نمونه این حالت را ما در گروه‌های جهادی هم مشاهده می‌کنیم و می‌بینیم که در یک منطقه خاص تعداد زیادی گروه جهادی مختلف فعالیت می‌کنند و آبادی‌های خوبی در منطقه به بار می‌آورند؛ به نظرم این موضوع به شرطی که گروه‌ها بتوانند با همفکری و تعامل داشته باشند آسیبی به این خط یا جریان فکری وارد نمی‌کند؛ مهم انگیزه‌ای است که جوانان برای کار کردن برای انقلاب دارند و تجمیع آن‌ها ممکن است آنها را از پویایی بیاندازد.

او در پایان اظهار کرد: ما در جمعیت شبکه ناظران جوان انقلاب اسلامی بر پایه تحول اعلام می‌کنیم که آمادگی داریم با همه گروه‌های انقلابی همکاری و تعامل داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار