بازیکن تیم ملی تنیس:

قضاوت درباره اعضای جدید فدراسیون تنیس زود است

بادی گفت: در حال حاضر درباره عملکرد اعضای جدید فدراسیون تنیس نظری ندارم، چون هنوز آن‌ها عملکرد نداشته اند.

امیرحسین بادی بازیکن تیم ملی تنیس و نفر اول رنکینگ کشور در گفت و گو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط این روزهای خود اظهار کرد:  این روز‌ها زیر نظر مربی ام، امیر مهذب نیا در حال انجام تمرینات انفرادی هستم و همچنان هم "شاگرد می‌زنم"، اما سبک‌تر از گذشته این موضوع را دنبال می‌کنم و بیشتر به تمریناتم می‌پردازم.

بادي: فعلا قضاوت درباره اعضاي جديد فدراسيون تنيس زود است

 قضاوت درباره اعضای جدید فدراسیون تنیس زود است

بادی درباره حضور داود عزیزی به عنوان رئیس جدید فدراسیون تنیس و افراد جدید در بدنه این فدراسیون عنوان کرد: فعلا نظری درباره عملکرد اعضای جدید فدراسیون  ندارم. برای قضاوت زود است و فعلا کاری انجام نشده و نمی‌توان نظر قطعی درباره اعضای فدراسیون داد. از سعید احمدوند هم گلایه‌ای ندارم. سرمربیان زیادی می‌توانند گزینه هدایت تیم ملی باشند که یکی از آن‌ها شخص احمدوند است و افرادی مانند امیر مهذب نیا، محمدرضا توکلی، اکبر طاهری، امید سوری و تونی اندرویچ می توانند به عنوان یک مربی جوان ایرانی به او کمک کنند.  

خلاء برنامه ریزی مدون در تنیس ایران دیده می‌شود

او در ادامه درباره تعویض سرمربی تیم ملی تنیس بیان کرد: مشکل فعلی تیم ملی سرمربی نیست بلکه این تیم نیاز به یک برنامه مدون دارد که با پی ریزی آن، سرمربی دست بازتری برای انتخاب بهترین نفرات برای اعزام به یک تورنمنت خاص دارد تا بازیکنان را طی اردو بشناسد. متاسفانه این چند سال تنها به حضور در مسابقه اهمیت داده ایم و این موضوع را جدی نگرفته ایم که با حريفان رقابت کنيم. به عنوان مثال تیم ملی فوتبال می‌تواند با برزیل مسابقه دهد، اما آیا توانایی رقابت کردن را دارد؟ این شرایط هم در تنیس ایران حاکم است و تنها ما در مسابقات بدون انجام رقابت، شرکت می‌کنیم تا فقط حضور خود را نشان دهیم.  

تنیس ایران با دشمن تراشی به جایی نمی‌رسد

بادی ادامه داد: مهم نیست که دقیقا چه کسی سرمربی تیم ملی شود. مهم این است که همگی دست به دست یکدیگر بدهیم تا تنیس را از این شرایط بیرون بکشیم و به رشد این رشته ورزشی کمک کنیم. با دشمن تراشی و قهر چیزی در تنیس درست نمی‌شود. امیدوارم همگی کنار یکدیگر به فکر اعتلای تنیس باشیم.  

بادي: فعلا قضاوت درباره اعضاي جديد فدراسيون تنيس زود است

پویایی لیگ به ارتقای تیم ملی کمک می‌کند

بازیکن تیم ملی تنیس درباره امکان برگزاری مسابقات لیگ برتر تنیس امسال بیان کرد: به موسوی بابت ریاست کمیته مسابقات تبریک می‌گویم و امیدوارم تغییرات خوبی را شاهد باشیم. در صورتی که لیگ برگزار شود ضمن پویایی کیفیت لیگ هم بالا خواهد رفت که قطعا روی تیم ملی تاثیر خود را نشان خواهد داد. اگر لیگی نباشد رقابت‌ها کمتر می‌شود و طبیعتا انگیزه بازیکنان پایین خواهد آمد. به نظرم برگزاری مسابقات لیگ تصمیم درستی است.


بيشتر بخوانيد


انتهای پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار