اجرای طرح راه آهن در ایلام به کجا رسید؟

مدیر حوزه‌ طرح‌های شرکت ساخت در استان ایلام درباره ی اجرای طرح راه آهن ایلام توضیحاتی را ارائه کرد.

شریفی راد مدیر حوزه‌ طرح‌های شرکت ساخت در استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: طرح راه آهن ایلام که به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد در حال حاضر از طرف اسلام آباد کرمانشاه به سمت ایلام ۱۴ کیلومتر آنساخته شده است.

شریفی راد عنوان کرد:اعتبار کلی برای ساخت این راه آهن ۱۴۰۰ میلیارد تومان است.

او افزود:کل طرح راه آهن ایلام حدود ۷۷ کیلومتر است و این طرح که از طرف اسلام آباد به ایلام ساخته شده فعلا ۷ میلیارد تومان اعتبار به پیمانکار طرح ساخت این راه آهن اختصاص یافته است.

شریفی راد اظهار کرد:با توجه به اینکه این اعتبار برای اجرای ساخت این راه آهن کم بوده خادمی معاون وزیر راه در سفری که به ایلام داشته گفته  است در اعتبارات اربعین و استانی ۲۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر به شرکت پیمانکار این طرح اختصاص یابد تا اجرای این طرح روند سریعتری پیدا کند.

مدیر حوزه‌ی طرح‌های شرکت ساخت در استان ایلام عنوان کرد:طرح راه آهنی که از طرف اسلام آباد کرمانشاه به سمت استان ایلام می‌آید قرار است از کنار شهرستان ایوان رد شود و ایستگاه اصلی آن در شهر چوار قرار دارد و بعد  به سمت صالح آباد میرود و از صالح آباد به مهران وصل می‌شود.

او اعلام کرد:نکته‌ی دیگر که در مورد این طرح وجود دارد در دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد هم این طرح هم در استان ایلام کلنگ زنی شده است، اما به علت نبود اعتبارات کار اجرای این طرح به تعویق افتاد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.