دستورالعمل افزایش حقوق و مزایای سال ۹۹ دانشگاه آزاد ابلاغ شد

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد دستورالعمل افزایش حقوق و مزایای سال ۹۹ اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی این دانشگاه را ابلاغ کرد.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید مشکینی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد «دستورالعمل افزایش حقوق و مزایای سال ۹۹ اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی دانشگاه آزاد» را به رؤسای استان ها، واحد‌ها و مراکز آموزشی، معاونان توسعه مدیریت و منابع و خزانه‌داران استان‌ها و واحد‌های دانشگاه آزاد ابلاغ کرد.

براساس این بخشنامه، حقوق و مزایای اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی دانشگاه آزاد از تاریخ ۹۹/۱/۱ با احتساب مبلغ ثابت پرداختی میانگین ۲۰ درصد نسبت به سال ۹۸ افزایش یافته و قابل پرداخت است.

همچنین مبلغ ثابت ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال در احکام سال ۹۸، کماکان در سال ۹۹ نیز پایدار خواهد بود.

جداول مربوط به افزایش حقوق اعضای هیأت علمی، کارکنان غیر عضو هیأت علمی و ساعتی به تمامی واحد‌ها و مراکز دانشگاه آزاد ارائه شده و واحد‌ها موظفند نسبت به اعمال افزایش در احکام حقوق اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی واجد شرایط از تاریخ اول فروردین ماه ۹۹ اقدام کرده و تصاویر احکام صادره را در سامانه ساجد بارگذاری کنند.

به منظور تأمین نیروی انسانی، واحد‌ها و مراکز دانشگاهی و همچنین ادارات کل سازمان مرکزی، ضروری است ضمن ارزیابی از وضعیت نیروی انسانی و عملکرد نیرو‌های قرارداد کار معین که با مجوز سازمان مرکزی دانشگاه به کار گیری شده اند، در صورت نیاز به ادامه همکاری ایشان و به منظور اخذ مجوز تمدید قرارداد در سال ۹۹، نسبت به ثبت و تکمیل اطلاعات کارکنان مذکور به سامانه ساجد قسمت تمدید قرارداد کارمعین مراجعه و حداکثر تا تاریخ ۹۹/۵/۱۵ اقدام لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار