معاون وزیر بهداشت خبر داد؛

بهره‌برداری از بیمارستان‌های شاهین دژ، اشنویه و پیرانشهر

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت گفت:بیمارستان‌های شاهین دژ، اشنویه و پیرانشهر امسال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سید کامل تقوی نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت امروز چهارشنبه در جلسه بررسی مشکلات بهداشت و درمان استان با قدردانی از تلاش‌های انجام گرفته در حوزه زیرساخت‌های بیمارستانی و بهداشتی گفت: استان از وضعیت مناسبی برخودار است. برای تامین اعتبارات مورد نیاز پروژه‌های بیمارستانی نیز با اولویت پروژه‌های بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی آمادگی کامل داریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت با اشاره به اینکه از مجموع ۱۳ پروژه بیمارستانی در حال ساخت در استان، بیمارستان‌های شاهین دژ، اشنویه و پیرانشهر تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد، گفت: امیدواریم با تامین اعتبار مورد نیاز برای تامین نیروی انسانی و تجهیرات، شاهد افتتاح بیمارستان جامع زنان، تکاب و خوی باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت با اشاره به مشکلات اعتباری در کشور و شرایط سخت تخصیص پول برای پروژه‌های در دست احداث، تصریح کرد: علاوه بر تامین زیرساخت‌های درمانی و بهداشتی، برای تامین نیرو‌های مورد نیاز پروژه‌های جدید آمادگی داریم.

تقوی نژاد با اشاره به معوقات کادر بهداشت درمان از وزارت بهداشت در استان گفت: عمده دانشگاه‌های بزرگ علوم پزشکی کشور از این مسئله رنج می‌برند.

این مسئول در ادامه برای تامین بخشی از معوقات کادر بهداشت و درمان، تجهیزات بیمارستانی، افزایش سهمیه استخدامی قول مساعد داد.

معاون وزیر بهداشت بیمارستان جامع زنان ارومیه را از جمله پروژه‌های فاخر کشور عنوان کرد و گفت: این پروژه مطابق استاندارد‌های جهانی است که به خوبی و در زمانی ویژه ساخته شده است.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.