آغاز طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم در کانون‌های مساجد جنوب فارس

طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم در کانون‌های مساجد جنوب فارس آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اخوت مدیر ستاد کانون‌های مساجد جنوب فارس با اشاره به آغاز طرح ملی سه‌شنبه ‌های تکریم در کانون‌های مساجد جنوب فارس، گفت: این طرح به ‌منظور احیای کارکرد فرهنگی، اجتماعی مساجد در محلات و در راستای تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی، اجتماعی و دینی محلات به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود.

او، بیان کرد: طرح ملی شه شنبه های تکریم یک رویداد محله‌محور و خانواده‌ بنیان است که با استفاده از ظرفیت‌های خودجوش و ملاحظه اقتضائات محلی با محوریت مسجد و زیر نظر امام جماعت مسجد اجرا می‌شود.

اخوت تصریح کرد: شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران، چهره‌های ماندگار، نخبگان و نوجوانان و جوانان ممتاز در عرصه‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله از اهداف برگزاری طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس ادامه داد: این طرح در راستای تقویت سرمایه‌های اجتماعی، الگوسازی برای نمازگزاران و اهالی محله به‌ویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی، شبکه‌سازی و جریان‌سازی در عرصه‌های فرهنگی و دینی و ارتقاء فرهنگ عمومی محله و رونق ‌بخشی به نماز جماعت و جذب جوانان و نخبگان به مساجد انجام می‌شود.

او، افزود:گروه هدف اجرای این طرح خانواده‌ معزز شهدا و ایثارگران، معلمان، نخبگان، کسبه محل، خیرین محل، مروجان ارزش‌ها و فضائل دینی، نوجوانان و جوانان ممتاز، کارآفرینان، هنرمندان، ورزشکاران، خانواده‌های موفق، مفاخر فرهنگی هنری، همسایگان و خادمان مسجد، مسئولان تاثیرگذار و مسجد محور و گروه‌های جهادی و محرومیت‌زدایی است.

انتهای پیام/ت

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار