۵۰۰ نفر از رده‌های مختلف سلامت حامی ایتام هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت : اکنون بیش از ۵۰۰ نفر از رده‌های مختلف سلامت از جمله پزشکان و پرستاران به عنوان حامی ایتام در استان به کار خیر مشغول هستند که جای قدردانی دارد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محسن رخصی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت : در ماه‌های گذشته بار مسئولیت و زحمات مدیریت بیماری کرونا بردوش شما و همکارانتان در حوزه سلامت است که ضمن قدردانی از این عزیزان امیدواریم بتوانیم مشکلات این بیماری و تبعات مختلف از جمله مسایل اقتصادی را پشت سر بگذاریم.

او گفت : کمیته امداد یکی از خوش حساب‌ترین سازمان‌های بیمه گر است و همواره سعی کرده ایم بدهی‌ها به مجموعه‌های بیمارستانی را زودتر پرداخت کنیم تا بار بیشتری بر سیستم درمان وارد نشود.

رخصی افزود: تعطیلی کسب و کار‌ها و مشکلات اقتصادی موجب مراجعه بیشتر به این نهاد شده و این حوزه نیز از جنبه‌های مختلف تحت تاثیر کرونا قرار دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از زحمات مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) که برای محرومین جامعه تلاش می‌کنند، تقدیر کرد و گفت: تعدادی از مردم درآمد کمی دارند و بروز بیماری کرونا نیز مزید بر علت شده و بر وضعیت معیشت و اقتصاد آنان اثر گذاشته که در این بین نقش کمیته امداد بسیار حائز اهمیت است.

محمودرضا مرادی افزود: باوجود اینکه هزینه درمانی بسیار کاهش یافته، اما سیستم مددکاری ما برای افراد بی بضاعت فعال‌تر شده است.

او گفت: اجرای طرح اکرام ایتام، کار بسیار ارزشمندی است که افراد می‌توانند صدقات، نذورات و خیرات خود را به صورت حمایت از ایتام انجام دهند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار