درخواست باشگاه تراکتور برای تعویق بازی با سپاهان

باشگاه تراکتور طی نامه‌ای به سازمان لیگ خواستار تعویق بازی این تیم با سپاهان شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر روز جمعه باید به مصاف تیم سپاهان برود اما مسئولان  این باشگاه طی نامه ای به سازمان لیگ خواستار تعویق  این بازی شده اند.

جمالی مدیر روابط عمومی و رسانه باشگاه تراکتور ضمن تایید این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: درخواست تعویق بازی با سپاهان را به سازمان لیگ ارائه کردیم. به هر حال زمان بازی پرسپولیس و فولاد تغییر کرده است و با توجه به اینکه ما با فولاد برای کسب سهمیه آسیایی رقابت داریم به همین علت خواستار ایجاد شرایط برابر بین تیم‌ها هستیم.

او ادامه داد: تیم فوتبال فولاد خوزستان بیشتر از تیم ما استراحت می‌کند و نتیجه بازی این تیم برابر تیم پرسپولیس در جدول رده بندی تاثیر گذار است به همین علت ما تمایل داریم که بازی ما با سپاهان به تعویق بیفتد تا شرایط تیم‌ها یکسان و برابر باشد.

جمالی گفت: باشگاه سپاهان باید موضع خود را اعلام کند. البته ما آماده بازی با سپاهان هستیم و اگر زمان بازی تغییر نکند مشکلی در این باره نداریم. به هر حال منتظر پاسخ سازمان لیگ هستیم تا وضعیت این بازی مشخص شود.

 


بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار