تابلو‌های غیر مجاز مشاغل جمع آوری می‌شوند

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت : تابلو‌های غیر مجاز مشاغل، و واحد‌های اداری-تجاری که باعث ایجاد مزاحمت بصری هستند جمع آوری می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ خسرو عیسائیان معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه ضمن اعلام اجرای طرح ساماندهی تابلو‌های شهری در سطح شهر گفت : برای حفظ نظم و زیبا سازی منظر شهری این عملیات در حال اجراست.

او گفت : ساماندهی تبلیغات شهری و محیطی، حذف آلودگی‌های بصری، سایه بان‌ها و بنر‌های فرسوده و حفظ ایمنی شهروندان از اهداف اجرای این طرح است.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه افزود: طبق ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها ساماندهی تابلو‌های تبلیغاتی و شهری و بر اساس درخواست مکرر شهروندان مبنی بر ساماندهی تابلو‌های تبلیغاتی ادارات، شرکت ها، اصناف و مغازه ها، معاونت خدمات شهری شهرداری کرمانشاه طرح ساماندهی تابلو‌های شهری و جمع آوری تابلو‌های مزاحم را در دستور کار خود قرار داد.

او در خصوص اجرای این طرح گفت: در ابتدا کارشناسان زیباسازی شهری مناطق هشت‌گانه به ادارات، شرکت ها، اصناف و مغازه‌ها مراجعه و از آن‌ها را از شرایط نصب تابلو‌های تبلیغاتی آگاه میکنند و در صورت مشاهده موارد غیر مجاز یا خطر آفرین برای شهروندان با دادن اخطار و مهلت زمانی مشخص مبنی بر اصلاح و رفع مزاحمت تابلوی تبلیغاتی خود اقدام نمایند و در صورت اتمام بازه زمانی، اداره اجرائیات نسبت به جمع آوری آن دسته از صنوفی که تابلو‌های تبلیغاتی شان تغییر نکرده باشد اقدام میکند.

او از شهروندان و کلیه واحد‌های اداری و تجاری و اصناف که شهرداری کرمانشاه را در این امر یاری کردند تشکر و از کلیه شهروندان و دیگر واحد‌های تجاری و اداری خواست که در امر زیباسازی شهری شهرداری کرمانشاه را حمایت کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.