فرماندار ویژه آمل:

بارش سیل آسا در لاریجان یک کشته بر جای گذاشت/یک شهروند مفقود شد

فرماندار ویژه آمل گفت: براثر بارش سیل آسا و جاری شدن سیلاب در بخش کوهستانی لاریجان یک شهروند فوت کرد و یک نفر دیگر مفقود شد.

۲ کشته ومفقودی براثر بارش سیل آسا/‏‬ راه ۲ روستای آمل مسدود استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سید جعفر رسولی فرماندار ویژه آمل با اشاره به بارش سیل آسا در شهرستان گفت:: سرنشینان یک دستگاه خودرو عبوری در مسیر جاده کوهستانی منطقه نمارستاق به هنگام وقوع سیل، دچار سانحه شدند که یکی از سرنشینان آن متأسفانه جان باخت.

او افزود:جنازه این فرد توسط عوامل هلال احمر در مسیر پایین دست وقوع سیلاب پیدا و درحال انتقال به سردخانه سازمان آرامستان شهرداری آمل هست.

فرماندار آمل اضافه کرد: متأسفانه یک دستگاه خودروی سواری ۲۰۶ نیز بر اثر این سیل دچار سانحه شد که تلاش‌های برای پیدا کردن سرنشین یا سرنشینان آن همچنان ادامه دارد.

او وقوع بارش باران سیل آسا با این حجم از شدت آن را در منطقه نمارستان بی سابقه دانست و اضافه کرد: که به چندین سردهنه زراعی و باغی این منطقه نیز خسارت جدی وارد شد.

فرماندار آمل اضافه کرد: آب شرب اهالی منطقه وصل هست و همچنین عوامل راهداری با تجهیزات خودرویی برای عادی کردن شرایط در منطقه حضور دارند.

رسولی همچنین به ادامه تلاش‌های عوامل راهداری برای بازگشایی جاده ارتباطی روستا‌های واقع در مسیر کوهستانی " نشل به اندوار" در منطقه بالادست بخش امامزاده عبدالله اشاره کرد و گفت: براثر بارش شدید باران راه ارتباطی روستا‌های این منطقه به مرکز شهرقطع شده، اما تلاش‌های عوامل راهداری برای بازگشایی وپاکسازی مسیر جاده اصلی از سنگ‌های کوهی ادامه دارد.

او ابراز امیدواری کرد که حداقل تا پیش از ظهر روز پنجشنبه جاده ارتباطی این منطقه بازگشایی شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۷:۱۰ ۲۶ تير ۱۳۹۹
زیاد نگران نباشید // قبول دارید ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۵:۲۷ ۲۶ تير ۱۳۹۹
الحمدا... لاریجانی زیاد داریم// اگه یکیشون را هم اب برد ضرر زیادی بهمون نمیخوره // قبول دارید؟؟
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۵:۱۹ ۲۶ تير ۱۳۹۹
همگی خیلی باید مواظب باشیم که اخوان لاریجانی را اب نبره // قبول دارید ؟؟