بازگشت محدودیت ها / گلزار شهدای بهشت سکینه (س) روزهای پنج شنبه و جمعه تعطیل است

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: برگزاری مجالس ترحیم و زیارت اهل قبور در روزهای پنج شنبه و جمعه تا اطلاع ثانوی در گلزار شهدای بهشت سکینه (س) ممنوع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،حمید رضا عسگری، رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: با توجه به اعلام وضعیت قرمز از سوی ستاد مدیریت کرونا در استان البرز وبه منظور صیانت از سلامت مراجعین، گلزار شهدای بهشت سکینه (س) از امروز ۲۶ تیرماه تا اطلاع ثانوی در روز‌های پنج شنبه و جمعه تعطیل می‌باشد.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج افزود: آئین خاکسپاری اموات در تمام روز‌های هفته با حضور حداقل افراد از بستگان درجه یک متوفی و با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی انجام شود.

عسگری گفت: سلامت شهروندان برای ما بسیار اهمیت دارد لذا درخواست داریم تا به طور جدی از حضور در آرامستان جهت زیارت اهل قبور در ایام هفته نیز خودداری شود.

او  با اشاره به این که اعمال محدودیت‌ها به جهت حفظ سلامت مراجعین و کارکنان و همچنین کاهش زنجیره انتقال است افزود: انتظار می‌رود با توجه به شرایط موجود شهروندان نهایت همکاری را با این سازمان داشته باشند تا با همکاری یکدیگر از این بحران عبور کنیم.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.