کریمی: قهرمانی استقلال نه، اما به سهمیه امیدوار هستیم

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان و کادرفنی استقلال به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا امیدوار هستند.

کریمی: قهرمانی نه اما به سهمیه امیدوار هستیمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی کریمی بازیکن تیم فوتبال استقلال در خصوص شرایط این تیم اظهار داشت: در روز‌های گذشته تمرینات خوبی را انجام دادیم و بازیکنانی که تست کرونای آن‌ها مثبت بود و ۲ هفته‌ای پیش ما نبودند، دوباره به تمرینات اضافه شدند. مجموعه تیم کامل‌تر شده است و پیش از بازی مقابل صنعت نفت برای کسب هر ۳ امتیاز آماده می‌شویم. در جدول رده بندی ششم هستیم و یک بازی عقب افتاده داریم و امیدوارم در آینده به رده‌های بالای جدول نزدیک شویم.

او در خصوص کمرنگ شدن شانس قهرمانی استقلال گفت: به خاطر اختلاف امتیاز زیادی که با صدر جدول داشتیم همان موقع شروع مجدد رقابت‌ها هم قهرمانی دور از ذهن بود و با توجه به اینکه در بازی‌های نخست نتایج خوبی نگرفتیم  امیدواریم که در پایان، رده دوم و سهمیه آسیا را به دست بیاوریم.


بیشتر بخوانید


کریمی در خصوص احتمال ابتلای دوباره بازیکنان استقلال به ویروس کرونا گفت: امکان آلوده شدن بازیکنان و تیم‌های دیگر زیاد است و تدبیر لازم در این خصوص را ما نباید اتخاذ کنیم و این کار، به مسئولان ارتباط دارد. نمی‌دانم که بازی‌ها تا چه تاریخی قرار است ادامه داشته باشد و چه تاریخی قرار است لیگ بعدی آغاز شود. امیدوارم تفکر خوبی پشت این کار باشد.

او درمورد بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: همه بچه‌ها این موضوع را دیروز متوجه شدند، اما مدیرعامل باشگاه اعلام کرد که با پرداخت بدهی‌ها، امکان باز شدن پنجره وجود دارد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار