استاندار کردستان شهادت ۲ نفر در اورآمان را تسلیت گفت

استاندار کردستان در پیامی شهادت فرماندە حوزه عملیاتی بسیج شهدا و کارمند بخشداری اورآمان را به عموم مردم کردستان و خانوادە آن عزیزان تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهمن مرادنیا استاندار کردستان در پیامی ضمن محکوم کردن حمله تروریستی، شهادت فرماندە حوزه عملیاتی بسیج شهدا و کارمند بخشداری اوارمان را به عموم مردم کردستان و خانوادە آن عزیزان تبریک و تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: خبر شهادت دو تن از فرزندان این آب و خاک شهیدان جمال کریمی فرماندە حوزه عملیاتی بسیج شهدای اورآمان و محمد کرمی کارمند بخشداری کە در واقع شهدای امنیت و خدمت بە شمار می‌روند موجب تاثر و اندوە فراوان اینجانب شد.

در شرایطی کە کردستان با وجود تحریم‌ها و تنگنا‌های اقتصادی حاکم برکشور در راه طی کردن پله‌های توسعه است و تلاش همه مدیران و دلسوزان استان بسترسازی برای آوردن سرمایه‌گذاران و سرمایه‌گذاری در بخش‌های گوناگون برای ارتقا معیشت و سطح زندگی مردم است اقداماتی از این دست می‌تواند فضا را غبارآلود و مکدر کند.

بی گمان جریاناتی که دست به اقدامات بزدلانه‌ای از این قبیل می‌زنند جز ویرانی و محرومیت دستاوردی برای کردستان نخواهند داشت.

اینجانب ضمن محکوم کردن این اعمال شنیع و ضد انسانی، شهادت این دو عزیز را به عموم مردم متدین و آگاه استان و خانواده مکرم وداغدار آنان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و برایشان از بارگاه احدیت علو درجات مسالت می‌نمایم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.