افزایش ساعت فعالیت مراکز جامع سلامت منتخب البرز

ساعات فعالیت مراکز خدمات جامع سلامت منتخب استان برای مراجعه بیماران با علائم مشکوک به کرونا افزایش یافت.

افزایش ساعت فعالیت مراکز جامع سلامت منتخب البرزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، شهاب مستوفی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: با توجه به سیر صعودی ابتلا و وضعیت قرمز استان در شیوع بیماری ویروس کرونا، ساعت فعالیت برخی از مراکز خدمات جامع سلامت استان البرز تا ساعت ۲۲ افزایش یافته است.

مستوفی افزود: این اقدام به منظور تسهیل دسترسی شهروندان و رضایت مندی آنها در دریافت خدمات بهداشتی درمانی صورت گرفته و از همشهریان انتظار داریم ضمن رعایت مسائل بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی، کارکنان بهداشت و درمان را در گذر از این مسیر دشوار همراهی نمایند.

او گفت: در مرحله اول مقابله با این بیماری کمیته های محله محور با همکاری بسیج نواحی، گام مهمی را در اجرای پروتکل های بهداشتی برداشته و انتظار داریم همچون گذشته یاریگر ما در کنترل بیماری باشند.

رئیس مرکز بهداشت استان ضمن تاکید بر اجرای صحیح شیوه نامه های ابلاغی توسط همه ادارات، سازمان ها و ... ،پیشگیری از ایجاد تجمع های مردمی را الزامی و راهگشا دانست وافزود: نظارت جدی و مستمر بر اجرای صحیح دستور العمل های بهداشتی و همچنین نحوه ارائه خدمات در واحدهای بهداشتی سرلوحه کار همه مدیران حوزه بهداشت خواهد بود و امیدواریم با ارائه خدمات مطلوب و اثر بخش شاهد کنترل بیماری باشیم.

انتهای پیام/ ر . خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.