فرماندار حمیدیه:

امور ورزش و جوانان حمیدیه باید به صورت جدی پیگیری شوند

هاشمی گفت: امور ورزش و جوانان حمیدیه باید به صورت جدی پیگیری و پروژه های عمرانی ورزشی ساماندهی شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاهین هاشمی فرماندار شهرستان حمیدیه در جلسه شورای ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان، با اشاره به پروژه‌های عمرانی ورزشی، گفت: امور ورزش و جوانان باید بصورت جدی پیگیر شوند.

او با تاکید بر پیگیری هر چه سریعتر در خصوص تکمیل پروژه‌های عمرانی، افزود: با اولویت بندی و ارتباط مثبت با ورزشکاران می‌توان ورزش شهرستان را به جایگاه اصلی خود رساند، چراکه پویایی ورزش همگانی در ۲ سطح شهر و روستا امری ضروری است.

هاشمی در ادامه از مدیران ادارات و افراد علاقمند به پذیرفتن مسئولیت هیئت‌های ورزشی به منظور کمک به ورزش حمیدیه دعوت به همکاری کرد و مسئولیت هیئت هندبال این شهرستان را برعهده گرفت، همچنین مقرر گردید در جلسه شورای اشتغال به صورت مفصل در خصوص تشکیل سمن‌ها و اشتغال جوانان تصمیم گیری شود.

سیاحی رئیس اداره ورزش و جوانان حمیدیه ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های فرماندار این شهرستان در امر توسعه ورزش و جوانان، گزارش مفصلی از آخرین وضعیت پروژه‌های ورزشی شهرستان ارائه و با اشاره به هیات‌های ورزشی گفت: بیشتر هیات‌های ورزشی بدون رئیس هستند و معرفی روسای هیات‌ها از اولویت‌های این اداره است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار